obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Bleutooth
Suma
Hallo,

Ik heb gezien dat mijn livebox bluetooth ondersteuning heeft.
En nu wilde ik het vandaag eens uit proberen en heb de bleutooth ingeschakeld en wilde met mijn mobiel een foto verzenden. Ik had alleen 1 probleem, ik kan de livebox niet vinden...

Ik weet ook niet of het daarvoor bedoeld is, kan iemand mij misschien vertellen wat je met de bleutooth op je livebox kunt doen? En of het wel mogelijk is om foto's met je mobiel er naar te versturen?

BVD,

suma
 
rrozema
Je hebt 2 problemen:
1 - je 'ziet' de livebox niet. Da's makkelijk op te lossen: laat je apparaat zoeken en druk dan snel op het 'reg' knopje onderop de livebox. De livebox accepteert alleen nieuwe apparaten gedurende korte tijd na het indrukken van die reg-knop. Zodra je eenmaal geconnect bent geweest, gaat het in het vervolg wel automatisch (totdat je een reset naar fabrieksinstellingen uitvoert).

2 - je livebox is geen apparaat dat foto's accepteert. De livebox is een bluetooth accesspoint. M.a.w. je kunt zodra je een verbinding hebt, met je bluetooth apparaat op het internet surfen/mailen/etc. Foto's versturen kun je wel doen, maar dan moet je dus eerst verbinding maken met de livebox (je 'netwerk' verbinding) en vervolgens stuur je je fotos via bijvoorbeeld email naar een e-mail adres op je computer. Dit is best wel lastige materie en helemaal afhankelijk van de mogelijkheden van jouw apparaat.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bleutooth', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nokia N73 online via bleutooth? Livebox configuratie en problemen : 5 20 aug 2007
Advertentie