obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
PlayStation 3 Poorten
Mercenary
Hallo mensen,

Ik heb gisteren een Playsation 3 gekocht en mijn vraag is of ik bepaalde poorten moet openen en hoe dat moet.

Ik wilde me namelijk aanmelden maar hij bleef bij een bepaalde stap maar laden maar ging niet verder.

Ik weet niet wat hietvan de oorzak is, maar ik heb gehoord dat bij de Playstation 3 de poorten 10070-10080 TCP en 10070 en 6000-6999 UDP geopend moet worden.

Heeft er iemand een enig idee hoe dat moet.

Mijn Playstation 3 is aan de gele utp aansluiting aangesloten.

Alvast bedankt Wink
 
Richard
Hmmz.. had je eigenlijk op kunnen zoeken want dit is al vaker beschreven.
1.) Je moet het ip adres van je playstation weten.
2.) Open in je browser 192.168.1.1 dan kom je in het configuratiescherm van je Livebox.
3.) Klik op het tabblad "Firewall".
4.) Klik op toevoegen.
5.) Vul de benodigde gegevens in.

Daarna opslaan en ja nu opslaan en dan heb je een forward gemaakt.

Greetings, Richard.
 
Mercenary
Bedankt voor je reactie, maar hoe kan je de ip van de ps3 zien? :s

En als ik die heb, moet ik dan die ip invullen bij lokaal ip of als ik op mijn pc die poorten open gooi, worden de poorten dan ook voor mijn ps3 opengegooid? Wink
Gewijzigd door Mercenary op 03 mei 2007, 19:29
 
Richard
Die moet je invullen bij lokaal ip inderdaad want dat zijn immers de lokale ip adresssen van je ps3. En ja dan worden die poorten ook naar je ps3 open gegooid, daarom zijn het ook portforwards.

Dat betekent dat genoemde poorten worden opengezet naar het apparaat wat op dat ip is aangesloten, in jouw geval dus de ps3.

Doch ik kan je helaas niet vertellen hoe of waar je het ip voor je ps3 kunt vinden want ik heb geen ps3, dus ook helaas geen idee van de menustructuur van het apparaat.

Misschien dat een andere console liefhebber alhier je daarover een tip kan geven.

Greetings, Richard.
 
Mercenary
Thnx Richard dat moest ik weten, ik sluit mijn ps3 gewoon aan en dan kijk ik bij 'LAN Setup & DHCP' welke ip naast 192.168.1.10 erbij is gekomen en dat zal wel van de ps3 zijn.

Ik weet genoeg, zet maar een slotje op deze topic Grin
 
Richard
Dat is ook een methode inderdaad. Succes.Smile

Greetings, Richard.
 
Mercenary
Thnx Wink moet nog ff een ethernet kabel naar mijn kamer brengen Frown
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'PlayStation 3 Poorten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Playstation 4 nooit meer verbindingsproblemen. Zyxel meer apparaten aansluiten : 1 23 sep 2019
playstation aansluiten naast de desktop Huawei meer apparaten aansluiten : 2 27 okt 2018
Poorten openen Zyxel configuratie en problemen : 3 10 mrt 2015
Poorten en NAT loopback probleem Huawei configuratie en problemen : 78 31 okt 2014
Huawei fail bij openzetten poorten Huawei configuratie en problemen : 9 22 mei 2014
Advertentie