obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox firmware
Post hier al je vragen over de Livebox firmware.
 Onderwerp afdrukken
Firmware 222046
Vince
Heb vandaag een nieuwe Livebox binnen gekregen.
Deze is voorzien van firmware 3202WNLB_222046
Is dit een nieuwe firmware? Kan hier niets over vinden.
Deze firmware stond wel op de Orange cdrom die bij m'n vorige Livebox zat.

(off topic vraag, maar ik stel hem toch maar: Wink hoe lang duurt het voordat telefonie gaat werken als je een nieuwe Livebox aansluit?? Telefonie lampje brandt niet)
 
rrozema
46 is oud. Wordt automatisch ge-update naar 4A, maar het kan wel even duren voordat dat klaar is. Duurde bij mij meerdere uren en gaat ook niet in 1 keer, hij moet er meerdere keren voor re-starten, dat gaat automatisch. Gewoon afwachten.


Telefonie lampje komt pas op nadat je firmware klaar is EN je mac adres van je livebox overeenkomt met wat ze bij orange in hun centrale gezet hebben. Bij mij hadden ze het nieuwe mac adres maar alvast in de centrale gezet voordat ze mijn livebox hadden opgestuurd. Gevolg was dat ik meerdere dagen geen telefonie had, maar toen ik de nieuwe livebox aansloot en die klaar was met z'n firmware updates had ik gelijk ook weer telefoon.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Firmware 222046', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 okt 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Waarschuwing firmware update ZyXEL VMG8324-B10A! Zyxel configuratie en problemen : 52 19 jan 2019
Firmware update voor modem? Zyxel configuratie en problemen : 2 07 jul 2018
Firmware update tool Online.nl Zyxel configuratie en problemen : 1 14 okt 2016
Advertentie