obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
creditatie
ubog2001
hey, ik wou toch effe hier een thread van maken, ik heb nu al ruim 2weken geen internet meer, het @lampje blijft knipperen, de technishce dienst zou terugbellen, is ook niet gebeurt, is het misschien mogelijk om een kind of creditatie aan te vragen voor het aantal dagen dat ik geen internet had?
 
rrozema
Knipperend @-lampje zou de helpdesk toch voor je moeten kunnen oplossen. Dan heb je gewoon geen (goede) verbinding met je aansluitpunt in de centrale (zgn. DSLAM), of dat aansluitpunt staat niet goed ingesteld.

Dat betekent voor jou dus ofwel:
- een bekabelingsprobleem (dit zal voor de helpdesk waarschijnlijk de eerste insteek zijn) of
- een probleem in (de instellingen van) jouw aansluiting in de dslam.

Beide problemen staan bovenaan het lijstje van de helpdesk. Alleen het bekabelingsprobleem ligt (gedeeltelijk) in je eigen invloedssfeer, dus verzeker je er van dat het niet bij jezelf ligt door de aansluiting vanaf het ISRA naar je livebox heel goed te controleren. Voor alles daarbuiten ben je afhankelijk van ofwel de helpdesk voor de instellingen of van KPN voor het koper en de centrale zelf.

Er zijn mensen die succesvol een lijnmeting hebben laten uitvoeren door KPN. Zoek hier op het forum hoe ze dat voor elkaar gekregen hebben en je staat weer een stuk sterker in je gesprekken met de helpdesk.
 
Richard
Ik heb je bericht in die andere thread maar verwijdert ubog2001 want dat was dubbelposten en ook nog in een verkeerde thread.Smile

Ja, gewoon bellen en klagen dat je al zolang geen internet hebt, en het dus niet redelijk vindt als je voor die periode zou moeten betalen.

Zorg wel dat je voordat je belt het modem van de stroom afhaalt. Laat die er eens 10 minuten vanaf en dan insteken, als het dan nog blijft knipperen, dan bellen en mauwen.
Laat ze er ook aan denken dat je dus niet via je Orange telefonie (als je die hebt) teruggebeld kunt worden maar dat ze naar je mobiele nr. moeten bellen omdat het anders niks wordt.

Uiteraard ook de tips van rrozema opvolgen om echt zeker te zijn dat het probleem niet aan jouw kant ligt.

Greetings, Richard.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'creditatie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie