Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
websites alleen te benaderen via proxy
|
|
johnEnschede |
Geplaatst op 16 June 2007, 20:51
|
Activiteit » Enschede Berichten: 67 Lid sinds: 18 Mar 2006 |
Hallo, Sinds vanavond, zijn de websites alleen nog te benaderen, wanneer ik de proxyserver (proxy.orange.nl:8080) definieer. Iemand hier een verklaring voor. Gewijzigd door johnEnschede op 18 June 2007, 22:13 |
|
|
mesa57 |
Geplaatst op 16 June 2007, 21:00
|
Activiteit » @localhost Berichten: 1194 Lid sinds: 01 Dec 2006 |
Uh, nee. Reset je livebox eens. |
|
|
johnEnschede |
Geplaatst op 16 June 2007, 21:03
|
Quote mesa57 schreef: Uh, nee. Reset je livebox eens. Heb deze al eens 'gereset', evenals mijn router. Andere laptop heeft hetzelfde probleem. |
|
|
rrozema |
Geplaatst op 17 June 2007, 00:19
|
Activiteit » Delft, 2191 meter vanaf Dt-Vhf Berichten: 2800 Lid sinds: 19 Feb 2006 |
Heb je alleen problemen met websites? Je msn messenger, etc werkt allemaal nog wel? Lijkt alsof verkeer naar poort 80 wordt gefilterd dan. Ik krijg hetzelfde effect wel voorelkaar door een firewall policy toe te voegen in m'n livebox, maar ik kan me niet voorstellen dat jij dat hebt gedaan in jouw livebox en dat je het vervolgens zelf niet meer weet... |
|
|
johnEnschede |
Geplaatst op 18 June 2007, 22:12
|
Quote rrozema schreef: Heb je alleen problemen met websites? Je msn messenger, etc werkt allemaal nog wel? Lijkt alsof verkeer naar poort 80 wordt gefilterd dan. Ik krijg hetzelfde effect wel voorelkaar door een firewall policy toe te voegen in m'n livebox, maar ik kan me niet voorstellen dat jij dat hebt gedaan in jouw livebox en dat je het vervolgens zelf niet meer weet... Sorry voor de late reactie. Na het verwijderen van de proxyserver, wekte het 'ineens' weer. Ik heb er ook geen verklaring voor, waarom er via poort 80 er geen verbinding gemaakt kon worden. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'websites alleen te benaderen via proxy', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Websites niet of slecht bereikbaar. (opgelost) | Storing | : 9 | 14 Oct 2016 |
modem benaderen | Algemeen | : 6 | 30 Aug 2016 |
Extern benaderen NAS | Zyxel configuratie en problemen | : 34 | 15 Jun 2016 |
Webcam extern benaderen | Zyxel configuratie en problemen | : 5 | 17 Aug 2015 |
Email verzenden lukt alleen op thuislocatie | : 15 | 28 Jun 2015 |
Advertentie