obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
websites alleen te benaderen via proxy
johnEnschede
Hallo,

Sinds vanavond, zijn de websites alleen nog te benaderen, wanneer ik de proxyserver (proxy.orange.nl:8080) definieer.

Iemand hier een verklaring voor.
Gewijzigd door johnEnschede op 18 juni 2007, 23:13
 
mesa57
Uh, nee. Reset je livebox eens.
 
johnEnschede

Quote

mesa57 schreef:
Uh, nee. Reset je livebox eens.


Heb deze al eens 'gereset', evenals mijn router.
Andere laptop heeft hetzelfde probleem.
 
rrozema
Heb je alleen problemen met websites? Je msn messenger, etc werkt allemaal nog wel? Lijkt alsof verkeer naar poort 80 wordt gefilterd dan. Ik krijg hetzelfde effect wel voorelkaar door een firewall policy toe te voegen in m'n livebox, maar ik kan me niet voorstellen dat jij dat hebt gedaan in jouw livebox en dat je het vervolgens zelf niet meer weet...
 
johnEnschede

Quote

rrozema schreef:
Heb je alleen problemen met websites? Je msn messenger, etc werkt allemaal nog wel? Lijkt alsof verkeer naar poort 80 wordt gefilterd dan. Ik krijg hetzelfde effect wel voorelkaar door een firewall policy toe te voegen in m'n livebox, maar ik kan me niet voorstellen dat jij dat hebt gedaan in jouw livebox en dat je het vervolgens zelf niet meer weet...


Sorry voor de late reactie.
Na het verwijderen van de proxyserver, wekte het 'ineens' weer.
Ik heb er ook geen verklaring voor, waarom er via poort 80 er geen verbinding gemaakt kon worden.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'websites alleen te benaderen via proxy', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Websites niet of slecht bereikbaar. (opgelost) Storing : 9 14 okt 2016
modem benaderen Algemeen : 6 30 aug 2016
Extern benaderen NAS Zyxel configuratie en problemen : 34 15 jun 2016
Webcam extern benaderen Zyxel configuratie en problemen : 5 17 aug 2015
Email verzenden lukt alleen op thuislocatie Email : 15 28 jun 2015
Advertentie