obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox meer apparaten aansluiten
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
Ip CAM & Livebox & WRT54G - Niet ok
Reflex
Inderdaad via de proxy kan je checken of het werkt!

Kan je zo ook checken of mijn FTP server achter de livebox werkt?

Intern: ftp://192.168.1.21:2121/ftp

Extern: ftp://MY.EXT.IP:2121/ftp geeft achter de procy een Page not found error.....?
 
Richard
Dan moet je al een echte FTP proxy hebben volgens mij.

Ik laat gewoon een kennis ff checken, zitten altijd wel genoeg gasten op de msn of icq.Smile

Greetings, Richard.
 
Wanabo
Dat moet je dan wel aangeven bij je internet opties, tabblad verbindingen. Als je een proxy insteld is deze alleen voor http.

Kijk bij geavanceerd en stel voor ftp ook proxy.wanadoo.nl:8080 in.

Poort 8080 ben ik niet helemaal zeker van, maar volgens mij moet het zo wel werken.


Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Mike
Hoe ik mijn instellingen heb staan heb ik zelf ondervonden en dit werkt, maar is te moeilijk om gedetaileerd uit te leggen (sorry )
Maar heb een forum gevonden waar de oplossing voor veel problemen word opgelost NL: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1108962

Tevens heb ik omdat de Livebox geen goede bescherming biedt om erin te komen, in firewall van livebox de poortrange van 1 tot/met 65535 open gezet (met als ip waarvoor het geldt het ip van de Linksys.

Zo dan alle computers via de linksys aansluiten en de linksys op router instellen (deze doet dus nu alle beveiligingen overnemen (bv Firewall )

Hoop hiermee veel mensen te hebben geholpen.

Veel Succes.
Mike.
Livebox-Linksys WRT54G-2 PC's (1 draadloos)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ip CAM & Livebox & WRT54G - Niet ok', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Advertentie