obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Help me !
nevermind
ik probeer al tijden met mijn livebox een gameserver te draaien maar ik kom er maar niet doorheen hoe kan ik mijn port forwarden met de livebox ik heb er niet veel verstand van dus ik hoop snel een oplossing te horen of te vinden

mvg danny
 
nevermind
lol niet echt snelle reactie ofwel?
all 27 mense bekeken en niemand die me kan helpenFrownFrown
 
Lizard
Het zou misschien handig zijn als je ook verteld welke gameserver je wilt gebruiken en welke poorten je moet forwarden.
 
rrozema
www.portforward.com

Als je auto niet wil starten ga jij zeker ook met de bus naar de garage en zegt dan: "Mijn auto staat thuis en hij wil niet starten, kunnen jullie daar snel even iets aan doen?" Wink
Gewijzigd door rrozema op 12 september 2007, 22:40
 
Richard

Quote

hoe kan ik mijn port forwarden met de livebox

Hier hebben we overigens een mooie uitleg voor in de FAQ staan (links) had je daar ook al gekeken?

Greetings, Richard.
 
uranus1963

Quote

nevermind schreef:
ik probeer al tijden met mijn livebox een gameserver te draaien maar ik kom er maar niet doorheen hoe kan ik mijn port forwarden met de livebox ik heb er niet veel verstand van dus ik hoop snel een oplossing te horen of te vinden

mvg danny


Allereerst moet je kijken wat voor poort de Gameserver gebruikt. Wanneer je dat weet dan kan het een TCP Poort zijn of een UDC. Maakt niet zoveel uit. Dat zijn twee verschillende poorten. Dan kan je even naar de instellingen site van de Livebox klik je op Firewall en dan staat er dat je een poort kan opgeven, die door de firewall heen moet. Je zet als naam: Gamesserver en dan de poort; je zet deze op `ja' en dan `nu opslaan' klikken en dan de Livebox even van binnenuit op nieuw opstarten. Je Ganeserver werkt!!

Succes Jan.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Help me !', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie