obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
Speedtouch en de nadelen [ter uwer info]
Valmont
Indien u problemen heeft met uw Speedtouch 330/510 enz. dan zal de helpdesk minder mogelijkheden hebben om metingen uit te voeren.
In de praktijk betekent het dat het veel lastiger (vaak onmogelijk) is om na te gaan of er iets met de speedtouch is of niet.

Mijn advies is de LB te huren voor Ç1 per maand.

Tot zover een tip.
 
Rients
Ach, veel meer dan het advies om de LB te resetten kunnen ze toch niet bij de helpdesk.

Mijn advies: hou je Speedtouch en begin niet aan de LB-ellende (voor 1 euro per maand).

Ik heb sinds enige tijd een eigen Linksys modem en sindsdien nog 0 problemen gehad en nooit ook maar iets hoeven te resetten. Het werkt gewoon!
Gewijzigd door Rients op 15 mei 2006, 21:12
 
trapm

Quote

Ik heb sinds enige tijd een eigen Linksys modem en sindsdien nog 0 problemen gehad en nooit ook maar iets hoeven te resetten. Het werkt gewoon!



Maar ... je hebt dan niet het voordeel van Wanadoo telefonie.
Gewijzigd door trapm op 15 mei 2006, 22:22
 
Rients

Quote

Maar ... je hebt dan niet het voordeel van Wanadoo telefonie.


Dat heb je toch ook niet met een Speedtouch 330/510? Daar ging de originele post om.
 
Puma
als je kijkt hoe functioneel de livebox is en hoe goedkoop je het krijgt, dan streeft ie echt wel een speedtouch kwa functionaliteit. welleswaar niet kwa stabiliteit maar dat komt wel. hoelang bestaan die speedtouchtjes niet.

naast gebruik van telefonie heeft een livebox ook een
WIFI
bluetooth (geen gateway's tegen gekomen met bluetooth)
digitale tv
splitter (bespaart ruimte)

persoonlijk vind ik bluetooth erg handig. even in de tuin me database van excel etc op me pda synchroniseren met me pc.
wifi is ook erg makkelijk in te schakelen via wanadoo's eigen pakket of een van de werkende pcmcia kaarten.

verder heb je 2 lan poorten, usb b 1.1 en usb a (voor acc doeleinden bijv)

in de toekomst komen nog veel meer diensten bij kijken die samen met de livebox werken. in frankrijk zijn ze er al en wij moeten nog volgen.

internet werkt super en is lekker stabiel en vooral snel.(zie nergens zo'n goedkope verbinding)

kortom. ik ben zeer tevreden over wanadoo adsl family. zit al 3 jaar bij wanadoo, 2 jaar via het KPN netwerk en 1 jaar via eigen netwerk.
Gewijzigd door Puma op 16 mei 2006, 00:29
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Speedtouch en de nadelen [ter uwer info]', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
speedtouch 546i configureren , werkt Tg608i ook? Eigen modem configuratie en problemen : 4 18 mei 2015
SpeedTouch 546 vervangen door eigen modem Eigen modem configuratie en problemen : 4 14 mei 2015
IP Linksys WRT54GL achter een Speedtouch ST706 Eigen modem meer apparaten aansluiten : 3 07 okt 2014
FTPserver achter Netgear router achter Speedtouch 516 v6 niet bereikbaar vanaf internet Eigen modem meer apparaten aansluiten : 2 19 jul 2012
Speedtouch 546 v6 hoe instellen? Eigen modem configuratie en problemen : 21 28 feb 2012
Advertentie