obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Openbare poort nummer??
aho70
weten 1 van jullie mischien hoe ik een openbare port nummer kan zien?? want nadat die de nieuwe firmware upgrade deed stond er

toegang tot de Livebox via internet werkt anders dan voorheen Je kunt de configuratie van je Livebox bekijken en aanpassen, ook als je niet thuis bent. Het configuratiemenu van de Livebox is dan bereikbaar via internet. Hieronder lees je wat je moet doen om hiervan gebruik te maken:

ga naar het configuratiemenu van de Livebox kies het tabblad ‘geavanceerd’ kies de optie ‘toegang' in het tabblad ‘Firewall’ volg verder de instructies op het scherm



Dat heb ik gedaan maar der staat openbare poortnummer hoe mat dat weet dat iemand mischien alvast bedankt
aho70 voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
rrozema
Je kunt er gewoon eentje kiezen, liefst lekker hoog, tot aan 655356. Maar, vraag jezelf eerst eens goed af waarom je dit wilt? Wie, anders dan jijzelf, moet er in het configuratie scherm van je livebox? De livebox is immers je bescherming tegen 'alle slechte dingen' vanaf het internet. Daar wil je niemand op hebben, toch? Dus zet 'm gauw op 'Nee'...
 
aho70
Ow oke ik begrijp het al dankje ik heb hem op nee staan
 
spatieman
heel slim.
anders kan iemand je modem uit zetten..
 
Lizard
Eronder staat wel een gebruikersnaam/wachtwoord invoerveld.

Dus je kan het wel afschermen.
 
rrozema
Een naam en wachtwoord is nauwelijks bescherming te noemen. Als het niet perse noodzakelijk is, is het gewoon helemaal niet beschikbaar stellen van een dienst de beste bescherming tegen misbruik van die dienst.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Openbare poort nummer??', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Poort niet meer open te zetten Zyxel configuratie en problemen : 2 19 dec 2018
Poort 53 UDP geblokkeerd? Storing : 2 05 aug 2017
poort openen Huawei meer apparaten aansluiten : 8 08 dec 2016
Het grote Huawei poort openen topic Huawei configuratie en problemen : 370 07 sep 2016
utorrent poort instellen op zyxel vmg8324-b10a Zyxel configuratie en problemen : 7 18 feb 2016
Advertentie