obey-robots.txt
20 September 2017, 18:22
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 37% [73 stemmen]
37% [73 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 64% [127 stemmen]
64% [127 stemmen]

Stemmen: 200
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Voordeelcode: gebruikers2017 I-Telligent Usenet
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken

Korting op je Orange Abonnement bij verlenging!!

ernieball_d
Ik heb 2 jaar het family abonnement plus telefoon (adsl2).
Omdat mijn contract eind januari afloopt heb ik gebeld met de helpdesk om hem af sluiten. Daar kreeg ik te horen dat als ik mijn contract toch weer met een jaar verleng dat zij mij een korting konden geven van €17,50 per maand + de eerste 3 maanden geen abonnementskosten voor de telefoon.

Dit scheelt mij bijna €250 per jaar!
Dus je kan gewoon even bellen en binnen 10 minuten is het geregeld. Gewoon even bellen en in het menu kiezen voor opzeggen en je wordt door verbonden naar de opzeg afdeling.

Fijn dat er eindelijk een provider is die ook korting geeft aan bestaande klanten. Grin
 
rrozema
Wel jammer dat je er eerst voor moet dreigen om op te zeggen.

Bij deze heel erg bedankt voor deze nuttige tip!
 
ernieball_d
Het dreigen valt op zich wel mee.. een collega heeft vorige week ook gebeld en gewoon gezegd dat ik de korting had gekregen en dat hij dat ook graag wilde hebben wanneer hij zijn contract verlengd..

rrozema schreef:
Wel jammer dat je er eerst voor moet dreigen om op te zeggen.

Bij deze heel erg bedankt voor deze nuttige tip!
 
Richard
Ja anders schreven ze het niet he.
Da's net als met je GSM abonnement, daar willen ze ook nog wel eens korting geven als je een jaar of twee jaar een abo hebt.
Bel je gewoon op en zeg je van "nou, ik kan elders heen, wel leuke dingen gezien, ik zou ook kunnen blijven maar hoe kunt u dat aantrekkelijk voor me maken", hetgeen kan leiden tot bijv. een nieuw gsm toestel, of leuke kortingen op het abonnement enzo.

Proberen is overigens gratis, dus zoiets moet je altijd proberen.Smile
Greetings, Richard.
 
jan groen
Ja hoor dat werkt prima. Ik had vorig jaar schriftelijk opgezegd en ze belde mij toen op met een jaar verlengen voor 19,99 ipv 23,95. Is toch geld en ik ben tevreden met de diensten van Orange dus dit jaar ga ik dat weer doen:p:p
 
crisisfour
ernieball_d bedankt voor de tip de mijne adsl+tel heb ik over een maand 2jaar. ik heb gebeld en heb inplaats van 29,50 19,50 per maand thanksGrin
 
ernieball_d
Suug schreef:
ernieball_d schreef:
Het dreigen valt op zich wel mee.. een collega heeft vorige week ook gebeld en gewoon gezegd dat ik de korting had gekregen en dat hij dat ook graag wilde hebben wanneer hij zijn contract verlengd..

rrozema schreef:
Wel jammer dat je er eerst voor moet dreigen om op te zeggen.

Bij deze heel erg bedankt voor deze nuttige tip!


Heeft je collega ook die korting gekregen???


Ja.. zonder problemen.
De helpdesk medewerker vertelde hem dat de kortings aanbieding aan iedereen wordt voorgelegd als hij/zij het abonnement wil stop zetten..
 
Richard
Verkeerd gedaan? Vermoedelijk dat je gaat opzeggen.
Je moet zeggen dat je er over -denkt- om op te zeggen, maar dat je eventueel ook wel wilt blijven als ze je een leuke korting kunnen aanbieden en wat ze in die context voor je betekenen kunnen, of wat ze je kunnen aanbieden.

Greetings, Richard.
 
Richard
Kijk da's mooi, maar ik heb al voor 29,95 incl. gratis bellen (oud abo) alleen starttarief dan. Ben eens benieuwd t.z.t. of ze mij ook iets aanbieden.
Voor 5 cent verschil zou ik ook niet overstappen inderdaad.
Greetings, Richard.
 
Tiger
boedda schreef:
mijn Orange abbo is in aug stilzwijgend verlengd,
Ik dacht dat je na een jaar een opzegtermijn van 1 maand had op elk ogenblik.


Maar al te vaak WORDT GEDACHT i.p.v. even in de voorwaarden te kijken waar het duidelijk vermeld staat (in artikel 4 ) dat je er dan weer 1 jaar aan vast zit dus heb je niets aan juridisch advies in dit geval. Je zal het dit jaar dan maar zonder korting moeten doen.

groeten Tiger
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Korting op je Orange Abonnement bij verlenging!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Wijziging abonnement Algemeen 29 04 juni 2017, 09:57
Upgraden abonnement Klacht over Online 9 05 mei 2014, 00:51
DSL-instellingen abonnement "Snel"? Eigen modem configuratie en problemen 2 24 februari 2014, 23:58
[HELP!]Welke instelling hoort bij welk abonnement voor mijn eigen router / modem? Frequently Asked Questions 17 20 mei 2013, 21:56
Abonnement verandering vlgs online concept Veranderingen 2 23 april 2013, 18:47
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Techguy00:45:23
| Wanabo02:58:12
| dutch flash03:30:16
| Tiger03:51:06
| Lutz19:52:18
| WillemWilliams20:13:50
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

17 augustus 2017, 07:35
Ik kan niet meer inloggen in mijn online webmail sinds gisterenmiddag.

24 maart 2017, 23:32
@Menooh zou b52 moeten zijn denk ik. Daar draait mijn oude nu op.

17 maart 2017, 20:27
grijze balk aan de bovenkant gezien? of beginnende blindheid?

13 maart 2017, 16:53
ik zoek de zoekfunctie op de site maar kan 'em nergens vinden, is er geen zoek veld of ligt het aan mijn oude ogen? :-)

12 december 2016, 20:59
Online is aardig doof in geval van problemen. In mijn geval heeft het melden van problemen niet 1 keer geleid tot iets. Zelfs het indienen van een klacht wordt niet op ingegaan. Na diverse tevreden ja