Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
In de regel ieder weekend uitval
|
|
jimmyvandijk |
Geplaatst op 21 October 2007, 02:24
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 21 Oct 2007 |
In de regel valt mijn livebox ieder weekend uit. Hij moet dan een harde reset krijgen om weer toegankelijk te worden. Iemand dezelfde problemen? Zoja is dit op te lossen? Ik heb namelijk het vermoeden dat het aan de automatische updates ligt. Ik hoop op veel reacties! |
|
|
Wanabo |
Geplaatst op 21 October 2007, 09:34
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles in 1 » Zyxel VMG8324-B10A » Asus RT-AC87U » TV Basis Berichten: 1762 Lid sinds: 05 Feb 2006 |
Koppel je livebox eens los. Sluit alleen 1 pc aan, bedraad. Sluit je voedingsspanning weer aan. Wacht tot Livebox gereed is. Verander in het config scherm van je Livebox het wachtwoord. Sluit de rest weer aan. Ook veel downloaden via P2P of nieuwsgroepen kan je livebox doen 'vastslaan'. Zelf heb ik dat opgelost met een timer die dagelijks even de LB spanningsloos maakt. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'In de regel ieder weekend uitval', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem | Algemeen | : 2 | 13 Jan 2021 |
Lees dit! Regel voor gebruik onderdeel Tweedehands apparatuur. | Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur | : 1 | 29 Nov 2016 |
Om de 10 minuten uitval internetverbinding | Storing | : 12 | 25 Jan 2015 |
radio uitval MZ 100 | Frequently Asked Questions | : 4 | 22 Dec 2014 |
Internet regelmatig uitval...vanaf start al bezig | Storing | : 27 | 07 Apr 2014 |
Advertentie