obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Poort openen
resul
Halle mensen,
ik heb het spel Counter Strike Source en ik wil een eigen server hosten ( beheren ).
ik moet poort 27015 zowel UDP en TCP openen.
ik heb via configuratiescherm>Windows Firewall>Uitzonderingen poortnummer 27015 geopend, maar via een programma FREEPORTSCANNER zegt hij dat de poort niet open is. daarna heb ik gezocht op google en heb ik via Configuratiescherm>Netwerkverbindingen>LAN-Verbinding>Eigenschappen>Geavanceerd>instellingen>ETC...
geprobeerd. Ik heb hierna nogmaals een scan uitgevoerd hij geeft weer CLOSED. ik heb getest of een andere port wel open stond ( poort nr. 21 ) die stond wel open, dus het neit aan eht programma.

Wie wilt mij helpen ? ALvast Bedankt :)
Gewijzigd door rrozema op 26 oktober 2007, 19:01
 
Richard
Heb je een Livebox? Zoja dan zul je ook daar de poort moeten openen en forwarden naar de pc waar je CS server op draait.

Voor de Livebox type je dan in je browser 192.168.1.1 dan klik je op Firewall en dan onder op het knopje toevoegen.
Vul de juiste gegevens in, wijst zich vanzelf en uiteraard onderaan bij lokaal ip adres vul je het lokale ip adres in van de pc waar de CS server op draait.

Mocht je geen Livebox maar bijv. een Speedtouch hebben, laat het dan even weten dan kan een van de anderen je vertellen hoe je dat daarin moet doen.

Greetings, Richard.
 
resul
Beste Richard,
Dat wat jij bedoeld met poorten openen in je livebox heb ik al gedaan ik heb opnieuw opgestart en opgeslagen, maar als ik dan weer kijk met die programma die ik bedoel zegt hij weer PORT CLOSED. volgens mij is er een foutje met me livebox ofso ?

Ik heb hoop dat je hier op een antwoord weet.

Groetjes Resul.Smile
 
resul
Het is inmiddels wel gelukt om me server onlien te krijgen, maar ik heb nu wel me firewall in de livebox helemaal uitgeschakeld. ik denk neti dat dat zo een heel groot probleem is want windows firewall staat wel gewoon aan !Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Poort openen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Poort niet meer open te zetten Zyxel configuratie en problemen : 2 19 dec 2018
Poort 53 UDP geblokkeerd? Storing : 2 05 aug 2017
poort openen Huawei meer apparaten aansluiten : 8 08 dec 2016
Het grote Huawei poort openen topic Huawei configuratie en problemen : 370 07 sep 2016
probleem met openen Huawei configuratiescherm Huawei configuratie en problemen : 10 29 feb 2016
Advertentie