obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
opleveringproblemen
stucadoor
ik heb op 1 oktober een abonnement gevraagd en die zou ingaan op 27december omdat mij contract bij de vorige provider dan ook afliep
nou hebben ze bji orange een fout gemaakt nou kan ik niet meer internetten en vast bellen ze zouden een versnelde procederen opstarten en dan zou ik de modem eerder krijgen ,dat is zo al drie weken aan de gang ,ik heb 2maal per week met mij mobiel naar orange gebeld maar heb nog steeds niets binnen ze houden mij maar gewoon aan het lijntje daarom ben ik van plan om mij abonnement op te zeggenhttp://online.gebruikers.eu/images/smiley/angry.gif
smiley
 
rrozema
Op zich heb je gelijk dat je wilt opzeggen. Orange maakt er zo nu en dan een potje van. En zo ook bij jou blijkbaar.

Maar, wat is je alternatief? Meer betalen bij een concurrent? Ik zou niet te vaak bellen met de helpdesk (want daar loop je op leeg a 25ct/min) en ze de tijd geven om e.e.a. op te lossen. Stuur er eens een brief over, dat maakt meer indruk op de een of andere manier (en het is nog goedkoper ook).
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'opleveringproblemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie