obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Linksys WAP54G aan me livebox
HIVoltage
Heb laatst een linksys access point aangeschaft om aan me livebox aan te sluiten, dit heb ik gedaan hij krijgt alleen geen verbinding met de livebox. ik heb hem gewoon gekoppeld aan de 2e ethernet poort in de livebox maar het lampje gaat niet schijnen. kent iemand dit probleem en heeft die er een oplossing voor?
 
rrozema
Probeer eerst eens de instructies te lezen die er bij zitten. Je zult waarschijnlijk het ip adres van het AP even moeten instellen op een adres in de 192.168.1.x range (dat is de range van jouw netwerk achter de livebox).
 
Puma
Het werkte bij mij binnen 5 min.

Je pakt de cdrom. Sluit de WAP54G aan. Volgt de instructies en het werkt.
 
HIVoltage
naja zo makkelijk had ik dus gehoopt dat het zou gaan, maar op een of andere manier lijkt het wel dat mijn livebox niet connect met me access point. normaal als je een pc aansluit op de livebox gaat het lampje branden bij de ethernet poort maar dat gebeurt niet als ik me access point er op aansluit:S
 
Richard
Probeer eens met een ander utp kabeltje.
Je kunt ook eens proberen hem in de andere poort te steken van de Livebox, daar zit nu weliswaar iets in, maar puur om te kijken of hij het dan wel doet.

Greetings, Richard.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Linksys WAP54G aan me livebox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 aug 2016
Alarm melding via Livebox Livebox meer apparaten aansluiten : 3 21 jan 2015
IP Linksys WRT54GL achter een Speedtouch ST706 Eigen modem meer apparaten aansluiten : 3 07 okt 2014
Huawei HG655D + Linksys E1200 = doel: VPN netwerk Huawei configuratie en problemen : 3 14 jun 2014
Huawei achter Linksys, hoe in te loggen? Huawei configuratie en problemen : 9 22 aug 2013
Advertentie