obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Hallelujah!!!
Peter_L
Het werkt !!!
Zoals ik in mijn eerdere topic al zei is er vandaag op mijn eigen verzoek, initiatief en kosten een monteur langs geweest (dit had volgens de bevestingsbrief van Orange voor de oplevering moeten gebueren) Het blijkt dat KPN de aders in de centrale had veranderd (omgedraaid) Het is nu wit-oranje ipv rood blauw.

Jammer dat de monteur niet eerder langs is geweest zoals orange had aangegeven in hun bevestigingsbrief. Dat had een hoop ellende gescheeld. Je kunt niet van de mensen verwachten dat ze bekabeling van ISRA punten gaan zitten veranderen. Orange blijft naar mijn mening verkeerd bezig, zeker omdat ze helemaal niks gedaan hebben met mijn vragen.
Maar goed het werkt nu en ik ben vorozichtig blij. Hopelijk blijft het stabiel... Als maandag alles nog steeds werkt zonder storingen en gebreken dan trek ik mijn klachten in.


Nog wel even zeiken;
De snelheid is 4mb ipv de beloofde 8mb
Weet iemand wanneer dit wordt aangepast? November toch?
 
Peter_L
Nou zoals gezegd werkt het eindelijk maar helaas niet zonder problemen. Sinds gisteren is de verbinding al 4 keer uitgevallen. Na herstarten livebox doet alles het wel weer maar ja...nog steeds een oplevering met gebreken dus..

Frown
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hallelujah!!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie