obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de Livebox en telefonie. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale.
 Onderwerp afdrukken
Analoog toestel
ns_joep
Ergens in mijn huis hangt nog een analoog toestel.
Werkt perfect, zij het dat ik er niet mee kan bellen op mijn orange lijn.

Binnenshuis werkt dit toestel met kiesschijf perfect, maar "naar buiten" bellen gaat er jammer genoeg niet mee, de Orange ADSL-telefoonlijn herkent de pulscode's blijkbaar niet op de lijn.

Is dit op te lossen zonder het toestel te vervangen?
Iemand met raad?
Met groet,
Joep
 
rrozema
Als zo erg gehecht bent aan je oude toestel, kun je een kastje kopen om pulse om te zetten naar dtmf. Dit kastje zet je tussen je toestel en de livebox en dan werkt het. Hier is een voorbeeld van zo'n ding.
 
ns_joep

Quote

rrozema schreef:
Als zo erg gehecht bent aan je oude toestel, kun je een kastje kopen om pulse om te zetten naar dtmf.


Ik ben er wel aan gehecht, maar ben net zo erg gehecht aan die $ 53.95 die het ding kost, zodat ik daar voor kies.

Thx!!
Met groet,
Joep
 
rrozema
Misschien zijn ze er wel goedkoper. Ik heb gewoon de eerste de beste die ik vond in de link gezet om je op weg te helpen naar wat voor soort ding je op zoek was...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Analoog toestel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
T65 ptt draaischijf toestel icm livebox Livebox en telefoon netwerk : 8 18 jan 2007
Van ISDN/Tiscali naar Analoog/Wanadoo Family en mn vragen :) Livebox en telefoon netwerk : 9 16 jun 2006
Advertentie