obey-robots.txt
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
ACTIE!! Mail aan Tros Radar, iedereen meedoen!!
gigabyte
Hoi Fred, volgende week ben ik er ook bij !!! Grin

Mensen klachten blijven sturen naar Kassa, we willen daar een stapel papier (E-mailtjes van jullie) zien liggen !!
Gewijzigd door gigabyte op 07 maart 2008, 20:51
 
data-full-width-responsive="true">
Wanabo

Quote

vdrijver schreef:
die steekpartij was in den haag op hun kantoor en orange breedband zit in amsterdam


Ik kan me voorstellen dat het hele bedrijf uit respect voor het slachtoffer even de tijd neemt om dit te verwerken.

Graag een beetje respect!

Zoek in google maar eens met de steekwoorden; "steekpartij orange".
Gewijzigd door Wanabo op 07 maart 2008, 17:33
Wanabo - Wanadoo abonnee
 
teremai
Heb zojuist een mailtje verstuurd naar tros radar, ik ben wel benieuwd naar de aflevering van kassa.
En Fred veel succes bij Kassa, ik hoop dat ze het een beetje serieus nemen wat je te melden heb en einelijk wat eraan gaan doen.

Groeten Kevin
Gewijzigd door teremai op 07 maart 2008, 23:04
243145440

Greetz Teremai
 
AxelF0leyoo7
Hier een voorbeeld mailtje die ik gebruikt heb voor het uitblijven van de snelheidsverhoging, gebruik hem, pas hem aan naar je eigen verhaal en mailen naar Kassa (kassa@vara.nl)

Geachte [Geadresseerde]

Mijn verhaal is volgens “de klachten top drie” niet onbekend bij jullie. Maar ik wil mijn verhaal toch ook nog even kwijt. Ik heb sinds halverwege December 2007 Internet & Bellen van Orange, Orange ADSL Extra met Telefonie Totaal (hiervoor InternetPlusBellen van KPN).

De overstap ging zoals gepland en ik heb 1 dagje zonder internet gezeten maar daar kan ik mee leven. In mijn brief, tevens mijn contract, staat dat de snelheid 4Mbit/s downstream // 1024Kbit/s upstream is en word in november 2007 verhoogd word naar 8Mbit/s downstream // 1024Kbit/s upstream. Dus mooi dacht ik, wanneer ik bij hun word aangesloten dan heb ik gelijk een mooi 8Mbit/s lijntje. En u raadt het waarschijnlijk al, ik werd halverwege December teleur gesteld met een 4Mbit/s lijn. En dus heb ik gebeld naar de helpdesk en die vertelde mij dat het probleem binnen een week is opgelost, NIET DUS!

In totaal heb ik wel een keer of 15 gebeld met de helpdesk en ik heb allerlei antwoorden en beloftes van ze gekregen, Bijv. “Ja maar meneer uw verbinding is al verhoogd” “Meneer we zijn er druk mee bezig, u moet nog even wachten” “Ow, ik zie dat er helemaal nog geen melding van is gemaakt, nou dat zal ik nu dan maar eens doen” “Is er een verhoging dan, ik weet van niets meneer, u heeft het vast verkeerd gehoord”. Ik word er helemaal gek van, en het ergste is nog dat je totaal machteloos staat, je bereikt niks bij die mensen. Wanneer je een product koopt en het werkt niet naar behoren kan je er mee terug naar de winkel en daar word je goed geholpen en bij providers is dat moeilijk. Maar het is bij Orange een regelrechte ramp. Het is inmiddels 8 Maart 2008 in mijn download snelheid staat nog steeds op 4Mbit/s en ze hebben nog geen ene moer uitgevoerd. Het liefst wil ik hier kosteloos van af en overstappen naar Telfort, met mijn huidige telefoon nummer.

Volgens uw website komt Orange binnenkort in uw programma aan bod en het zou heel fijn zijn als mensen zoals ik een verklaring krijgen waarom het eindeloos lang duurt om een verhoging door te voeren.
Ook zou het fijn zijn als we weten wanneer de verhoging wel wordt doorgevoerd, met het liefst een exacte datum.

Ik hoop dat u met mijn E-mail wat kunt en ik zal met groot genoegen naar uw programma op tv kijken als dit onderwerp ter sprake komt.

Met vriendelijke groet,

[Je naam]


Edit door rrozema: niet belerend bedoeld, maar ik heb een paar taalfouten verbeterd zodat deze niet in eventuele kopien terecht komen.
Gewijzigd door rrozema op 08 maart 2008, 21:02
 
RobertF
Stuur het ook naar Radar a.u.b
 
luukg
succes gigabyte Grin je weet wat er speelt aan problemen! ik heb iig een notitie gemaakt op mijn mobiel dat ik het niet mis Grin
 
Goodfella
Ik ga ook eens n mailtje sturen want de laatste weken is t wel heel erg om te huilen hiero... ben nu aant downloaden met 25kbs ipv de gebruikelijke 450kbs.. lijkt wel of ik weer met een inbelmodempje aant werken ben!!
 
zuiderling
Fred en Giga heel veel succes zaterdag!

Pak ze!!! Wink


 
wirocobama
Nou die aangekondigde snelheidsverhoging verandert bij mij steeds meer in snelheidsverlaging. Vorig jaar had ik steeds een constante goede downloadsnelheid, maar de laatste maanden wordt het steeds lager en onregelmatiger, terwijl we toch allang het dubbele snelheid zouden hebben met orange family . Dit is toch een regelrechte onrechtmatige daad van orange en ook steeds de beloftes die ze gewoon niet nakomen. Als mijn jaarcontract is afgelopen ben ik bij orange weg of ze moeten nu wel heel snel hun best doen om aan de verwachtingen te voldoen.Shock
 
Hendrik
En ook mijn emails zijn de deur uit!

Zet hem op zaterdag en laat ze zweten.


Sinds 7-10-2008 in bezit van UPC Exctreme en wanneer beschikbaar UPC Fiber Power!
Online adsl werkt nog tot 11-04-2009.
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ACTIE!! Mail aan Tros Radar, iedereen meedoen!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Outgoing mail instellingen icm VPN Email : 2 11 mrt 2019
Live e-mail adres niet herkend Email : 5 15 feb 2017
Uitgaande mail op Windows telefoon Email : 4 29 jan 2015
mail lokaal verplaatsen naar mappen Algemeen : 2 07 nov 2014
kan geen mail verzenden. Algemeen : 10 10 dec 2013