obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox meer apparaten aansluiten
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
Bestanden delen tussen Vista en XP(draadloos)
marlymarly
hallo

Ik wil een thuis netwerk opzetten tussen 2 laptops. Op 1 laptop draaist vista en op de andere xp.
Ik heb een wifi kaart in de livebox en het internet draait goed op beide laptops.

Nu wil ik ook bestanden delen. Ik heb op beide laptops dezelfde werkgroep naam gegeven. Als ik dan op de laptop van xp naar netwerklocaties ga en dan klik op "Zoeken naar computers in werkgroepen" dan verschijnt gewoon de laptop met Vista.
Andersom werkt het echter niet. De laptop met XP is niet zichtbaar op de laptop met Vista.
Ik doe het volgende, ik ga naar het netwerkcentrum > computers en apparaten weergeven > apparaat aan het draadloos netwerk toevoegen.
Vervolgens gaat hij zoeken, maar hij vind niets. Dan is er nog een optie om de laptop toe te voegen via een usb stick. Echter dit heb ik ook geprobeerd maar dat lukt ook niet.
Wat doe ik verkeerd. Ik denk dat de laptop met XP niet detecteerbaar is, maar ik zie geen optie in XP om detectie aan te zetten.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bestanden delen tussen Vista en XP(draadloos)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Een IP camera draadloos aansluiten op een Zyxel VMG8324-B10A Zyxel meer apparaten aansluiten : 19 01 feb 2017
ZyXel en draadloos interactieve tv Zyxel configuratie en problemen : 8 31 jan 2016
Foto's delen Algemeen : 2 31 dec 2015
Verbinding maken tussen ISRA en modem. Algemeen : 2 31 jan 2015
Geen draadloos netwerk Huawei configuratie en problemen : 4 30 dec 2014
Advertentie