obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
poort 21 en 23 forwarden
jason666
hoi,

ik heb eeb livebox en wil poort 21 en 23 gebruiken op te ftp'en en telnetten.
Ik forward in livebox menu 'firewall' deze poorten naar het ip adres van een server in mijn lan.
Als ik vanuit mijn werk probeer te telnetten of ftp'en naar deze server, dan log ik in de router in en dit in de server.
Hoe kan die en hoe kan ik dit oplossen?
hoop dat iemand me op weg kan helpen.
alvast bedankt
 
Richard
Heb je het menu "firewall" genomen in de standaard inlog van de Livebox of het geavanceerde deel?

Als het standaard is, niet vergeten om Active op yes te zetten?

Greetings, Richard.
 
rrozema
Hoe kom je aan poort 23? dat is niet een standaard poort voor ftp, voor zo ver ik weet moet dat 22 zijn.

Voor veel informatie over portforwarding kun je terecht op www.portforward.com.
 
Richard
Hij schrijft 21 en 23 voor ftp en telnet en dat is correct.
FTP is 21 en telnet is inderdaad 23.
Poort 22 is SSH verkeer.
Greetings, Richard.
 
rrozema
Oeps, niet voldoende opgelet. Richard, je hebt helemaal gelijk.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'poort 21 en 23 forwarden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Poort niet meer open te zetten Zyxel configuratie en problemen : 2 19 dec 2018
Poort 53 UDP geblokkeerd? Storing : 2 05 aug 2017
poort openen Huawei meer apparaten aansluiten : 8 08 dec 2016
Het grote Huawei poort openen topic Huawei configuratie en problemen : 370 07 sep 2016
utorrent poort instellen op zyxel vmg8324-b10a Zyxel configuratie en problemen : 7 18 feb 2016
Advertentie