Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Firmware
Okkie
Goedemorgen,

Even voorstellen: ik ben hier nieuw en ben Fred.
Wij hebben al geruime tijd (van begin af) ellende met het spontaan uitvallen van de LB. (ca. 1X p 48 uur).
Hiervoor KPN met IB en geen problemen mee gehad.

Ik heb vanmorgen ontdekt dat er nieuwe firmware op de LB gezet is vannacht. Versie: 0xe15080a.

Zal dit het de problemen oplossen?Of is dit een begin van weer een nieuwe golf van ellende? Shock

Kunnen jullie ook even kijken of dit ook bij jullie zo is?

Mvg,

Fred

Wanabo
Hier is nog de oude;
Software versie 3202WNLB_22204E
Firmware 0xe15080a

Dit is de mij laatst bekende. Over het algemeen weinig problemen gehad met de verschillende firmwares. Wel was iedere nieuwer firmware een achteruitgang in de snelheid. De laatste (deze dus) heeft er weer voor gezorgd dat de nummerherkenning weer werkte.

Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing

TCP_IP
valt hele livebox ook echt UIT dan??
of valt het internet weg??

ik heb de ervaring dat als ik met torrents downloadde of flink aan het downloaden ben dat modem/router idd wel even een reboot nodig heeft.

Okkie
Ja hij viel 1x in de één of twee dagen uit.Alleen spanning eraf en weer erop hielp dan.Ik heb de LB een paar weken geleden naast het ISRA punt geplaatst, maar het gebeurde daarna (zo leek het tenminste) minder frequent. Nu is ie al 72 uur "up". sssstttt niet te hard zeggen, maar het lijkt verbeterd.

Ik laat het verloop nog wel even weten.

TNX voor de reacties.

Okkie

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Firmware', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 Oct 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 Jul 2019
Waarschuwing firmware update ZyXEL VMG8324-B10A! Zyxel configuratie en problemen : 51 16 Jan 2019
Firmware update voor modem? Zyxel configuratie en problemen : 2 07 Jul 2018
Firmware update tool Online.nl Zyxel configuratie en problemen : 1 14 Oct 2016
Advertentie