obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Newscacher.com - Wat zal ik er van zeggen ?
Pietjepuk74
De eerste paar dagen had ik zo mijn bedenkingen, maar ik heb de fora een beetje doorgelezen, en het was veel belovend.

Zodoende eerst maar eens begonnen met een Tryout pakket en dat ging echt helemaal goed. Alles werkte zoals ik het gewend was van een andere aanbieder (NewsXS.nl) en dus kon ik al snel aan de slag.

Ja proberen is leuk, maar men dringt toch een beetje aan op het feit dat je een betaald abonnement moet nemen, althans MAG nemen. Niets is verplicht en je mag 2 x 50GB opmaken, dat lijkt me voldoende om een indruk te krijgen.

Ik heb nog even gewacht met een betaald abonnement, maar vorige week een pakket aangeschaft eerst voor een maand. Ik was 4.45 euro kwijt, dus kan ik nog even verder testen maar tot nu toe kan ik maar tot een conclusie komen :

NewsCacher.com is de goedkoopste van Nederland, ze hebben een prima forum met informatie, support reageert doorgaans heel erg snel, meestal dezelfde dag nog, en technisch gezien laat het werkelijk niets te wensen over.

Deze aanbieder krijgt van mij op dit moment een 9+, het enigste minpuntje vond ik dat het in het begin wat rommelig was.

Bedankt NewsCacher.com! Echt een aanrader, maar daar kom je vanzelf achter als jet het eerst een probeert zonder verdere verplichtigingen ...
 
guus
Klopt, ik heb ook een proefabbonoment gehad en t is geweldig ja Grin
 
Pietjepuk74
Je merkt echt dat ze elke dag nieuwe zaken toevoegen, aanpassen en werkelijk hun best doen om alles in goede banen te leiden.

En overal kan wel eens wat fout gaan, maar door de doorgaans snelle service vind ik dat helemaal geen probleem.

Ik heb zelf met iDeal via Docdata logo betaald en had binnen 45 seconden alweer verbinding .. Nou dat vind ik pas echt goede service.

En toen ik een vraag in het forum stelde over hoe ik iets moest instellen, kreeg ik binnen ca. 15 minuten wel 3 antwoorden ..

Het lijkt wel alsof ze continu het forum in de gaten houden om direkt iedereen te helpen .. Echt klasse hoor.

Misschien ten overvloede maar een foutje ergens in de site vind ik maar half zo erg als men je toch snel helpt als je iets niet snapt of iets niet werkt.

Ik blijf het een aanrader vinden, en al met al lijkt het alsof allesop de site steeds duidelijker wordt.

Ga zo door NewsCacher.com, dan komen jullie er wel !

Grin
 
grad85
heb een jaarabbo bij newscacher .
vind hem niet slecht nu,in het begin
was het rommelig op het forum maar ze
hebben veel veranderd.perfectGrin
je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben
 
jan groen
Het zal best wel goed zijn dat Newscacher maar om er nou zoveel reclame voor te maken vind ik wel heel erg sneu.Sad
 
rrozema
Precies. Pietjepuk74 is al gewaarschuwd dat reclame op deze manier hier niet is toegestaan.

We kijken natuurlijk wel uit naar eventuele aanbiedingen van zijn kant voor kortingen of andersoortige aanbiedingen voor onze leden van zijn kant.
 
gigabyte
Kun je bij Newscacher ook je aantal verbindingen delen met een ander of is het IP gebonden?
Ik gebruik nu al een aantal jaren Eweka daarbij krijg je 8 verbindingen, ik hou er 4 voor mijzelf en de andere 4 gebruikt mijn schoonpa en we delen de kosten (tipje).Wink
Dit werkt altijd perfect en is op deze manier zeer voordelig !
Kan dit bij Newscacher ook ??
Gewijzigd door gigabyte op 13 april 2008, 12:20
 
Richard
Ik zou zeggen ga gewoon even op de site lezen Gigabyte, daar staat alle benodigde informatie.
Vanaf bepaalde abo's kun je het aantal verbindingen delen net als bij Eweka.

Greetings, Richard.
 
Pietjepuk74
Nou van mijn kant is er absoluut geen opzet in het spel.

Maar goed als dat hier verkeerd opgevat wordt, mijn excuses.
 
rrozema
Dan is er toch niets aan de hand? Je manier van schrijven kwam alleen erg push-erig over; alsof je er belang bij had dat er meer mensen naar deze provider toe gingen.

Als je gewoon een tevreden klant bent, prima. Maar denk er dan in het vervolg een beetje om dat veel mensen niet dubbel (of nog meer keren) hoeven te lezen hoe goed jij een aanbieder vindt. 1 keer je goede bevindingen met een aanbieder opschrijven wordt zeer gewaardeerd, 2 of meer keer is overkill.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Newscacher.com - Wat zal ik er van zeggen ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Online adviseert abonnement op te zeggen Klacht over Online : 7 03 apr 2013
Advertentie