Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
livebox loopt vast met Skype.
|
|
freijn |
Geplaatst op 15 April 2008, 15:14
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 11 Apr 2006 |
begindatum; 07-04-07 omschrijving; Sinds 7 April loopt mijn livebox vast als ik mijn Skype versie 3.6.0.248 opstart en inlog op Skype. Vast lopen in de zin van : het ethernet interface ledje gaat uit. De rode leds aan de voorkant gaan allemaal aan en er is geen verbinding meer met het internet. De livebox moet door de power te verwijderen weer opnieuw gestart worden. Uiteraard moet ik dan de Skype applicatie niet meer opstarten. antwoord HD; Skype wordt door Orange niet ondersteund. Als u verder een goed werkende internetverbinding heeft is de adsl lijn en de livebox in orde. termijn; geen opgelost; nee Ik heb nog geen onderzoek gedaan welk packet of seq van packets dit veroorzaak. Voordat ik daar tijd in ga steken eerst maar eens kijken of ik de enige ben met dit probleem. Scary is dat het mogelijk blijkt om de livebox op deze manier uit te schakelen. Stel je voor dat dit via de wan zijde ook kan gebeuren :-( Iemand met ervaringen, suggesties of een oplossing ? ( geen skype meer gebruiken is niet grappig.... ) Alvast bedankt , Frank |
|
|
Boblor |
Geplaatst op 16 April 2008, 21:23
|
Activiteit Berichten: 27 Lid sinds: 19 Aug 2006 |
Ik heb een soortgelijk probleem. Draai ook Skype 3.6.0.248. Probleem treedt op als ik als ik het geluid van headset overzet naar mijn geluidsboxen. Dan loopt mijn pc helemaal vast, kan echt niets meer doen en ik krijg een snel repeterende echo op de boxen. De pc is alleen uit te zetten door de aan/uit knop 5 sec vast te houden. Na restart van de pc werkt het dan weer allemaal. Dus ik hoef niet de LB te resetten zoals hierboven beschreven. Skype of Orange probleem? Ik weet het nog niet. |
|
|
norman |
Geplaatst op 17 May 2009, 10:21
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 17 May 2009 |
Hetzelfde probleem gehad een week geleden, 3 keer een uur aan de lijn gezeten met Orange zonder oplossingen. Zet Skype uit geen problemen meer. Inmiddels de livebox software opnieuw geinstaleerd vanaf de zwarte CD als nieuwe installatie. Het probleem lijkt nu opgelost te zijn, alles werkt incl. Skype
Gewijzigd door norman op 17 May 2009, 10:22 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'livebox loopt vast met Skype.', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem | Livebox configuratie en problemen | : 4 | 10 Aug 2016 |
Vast IP adres | Zyxel configuratie en problemen | : 2 | 19 Feb 2016 |
Alarm melding via Livebox | Livebox meer apparaten aansluiten | : 3 | 21 Jan 2015 |
Port Forward TG712 Utorrent: kan geen vast IP adres aanmaken | Thomson configuratie en problemen | : 5 | 25 Dec 2013 |
Skype icons verschijnen niet op TV scherm Smart Viera om gesprek aan te nemen. | Huawei configuratie en problemen | : 23 | 06 Jul 2013 |
Advertentie