obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
 Onderwerp afdrukken
Onvolledige downloads op webpagina
paulgeurts
Bij bijvoorbeeld Youtube krijg ik maar een klein deel van de film. Ik heb al veel gezocht maar kan nergens vinden hoe ik dat kan oplossen. Wat doe ik fout in de verbinding. De buffer werkt ook niet.

Alvast bedankt

Paul
 
TCP_IP
lastige... begin eens met deleten van je temp files (temporary internet files) is dit met IE7 of firefox of beide ?
 
paulgeurts
Dank,

Ik gebruik Firefox. Maar het probleem deed zich ook bij IE voor.
Helaas heeft je tip niet geholpen. Ik twijfel over mijn internet instellingen.
Heb naast de livebox ook een router. Deze heb ik gewoon doorgeplugd.

Alvast bedankt

Paul
 
mesa57
Heb je dit probleem altijd al gehad ?
Wat bedoel met die buffer die niet werkt ?
 
TCP_IP
ik 'denk' dat ik weet wat hij bedoelt...
tijdens het laden komt buffering in beeld te staan en blijft hangen bij x procent ??
ben je op zelfde moment aan het downloaden met torrents of nieuwsgroepen??
heb je dit ook met andere filmpjes die niet in flash geladen wordn maar met WMP plugin worden geladen ??
 
paulgeurts
Dat is inderdaad het probleem. Ik ben niet aan het downloaden. Het komt alleen bij deze flash video's voor. Ik heb de nieuwste flash al geinstalleerd. Toch heeft dit ook niet geholpen.

Weet je waar het dan in zit?

Bedankt

paul
 
rrozema
Heb je zelf al een idee waar het probleem moet zitten? Ik bedoel bijvoorbeeld: heb je meerdere pc's en gebeurt op die andere pc's als je die achter dezelfde livebox zet hetzelfde of doen die het wel goed? Daarmee kun je bepalen of het aan je livebox ligt of aan je pc.

Dan, probeer het nog eens zonder die extra router, eerst met de ene pc en daarna met de andere; zo kun je bepalen of het aan die extra router ligt. Probeer oorzaken uit te sluiten, dan hou je vanzelf de component over die het probleem veroorzaakt.

Meestal worden afgebroken verbindingen veroorzaakt door firewalls. Er kunnen echter meer redenen zijn. Heb je bijvoorbeeld wel eens met een 'internet optimalisatie programma' gespeeld? Dan kunnen namelijk de instellingen van je pc's ip stack verkeerd gezet zijn waardoor er veel fouten optreden in je verbinding, met als extreem gevolg dat langer durende verbindingen voortijdig worden afgebroken. TCP en IP verkeer heeft namelijk allerlei fout-correcties ingebouwd, maar die werken maar tot aan bepaalde grenzen, ga je daar overheen, dan zijn de fouten niet meer te herstellen en wordt de verbinding verbroken.

Fouten in het netwerk verkeer op je pc kun je bijvoorbeeld bekijken met perfmon.exe (performance monitor). Je drukt op het plus-teken om nieuwe categorieen toe te voegen. Voor het controleren van je netwerk verkeer kun je bijvoorbeeld het prestatieobject 'NetwerkInterface' gebruiken. Selecteer daarna in het lijstje rechtsonder jouw netwerk adapter en in het lijstje linksonder 'Uitgaande pakketten met fouten' en 'Ontvangen pakketten met fouten'. Neem voor de volledigheid ook 'Genegeerde ontvangen pakketten' en 'Genegeerde uitgaande pakketten' mee. en druk dan op 'Toevoegen', dit kun je herhalen om meerdere tellers toe te voegen, als je klaar bent sluit je het venstertje met 'Sluiten'. In het venster verschijnen nu leuke grafieken van wat je machine aan het doen is. Druk het 'lampje'-knopje eenmaal in om de grafiek van de regel die je onderin selecteert extra duidelijk te laten zien. Zie je nu ergens veel fouten gerapporteerd? Dan heb je je oorzaak gevonden. Hoe je het oplost is weer een heel ander verhaal, maar je bent dan in ieder geval weer een stap verder.

Het kan ook de firewall in de livebox zijn die dit doet, da's alweer lastiger te monitoren. Je kan het proberen met een syslog daemon zoals bijvoorbeeld die van kiwi. Ik heb daar eens een beschrijving voor gemaakt: http://online.gebruikers.eu/readartic...ticle_id=9
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Onvolledige downloads op webpagina', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Huawei HG655d geen downloads via NAS ? Algemeen : 12 10 jun 2012
Downloads en Streams worden afgebroken Storing : 4 25 sep 2007
orange woord achter ieder webpagina Frequently Asked Questions : 3 29 aug 2007
Advertentie