obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Snelheid na de orange update
nightwing
Ok, ik haalde eerst een mooie snelheid van ruim boven de 1 mb/sec. Nu na de orange update is mijn snelheid echt enorm gezakt. Heb al verschillende keren geprobeerd de livebox te resetten. Maar hij wil niet hoger gaan. Wat zijn de beste tijden om je livebox te resetten ? Dit zijn nu mijn waardes;

De afstand van de locatie tot aan de centrale bedraagt circa 1144 meter.

Verbonden
ADSL standaard G992_5_A
Upstream 1020 Kb
DownStream 8136 Kb
Afname Dichtbij : 25.9 (db )
Ver weg : 8.8 (db )
SNR-marge Dichtbij : 7 (db )
Ver weg : 9 (db )
HEC-teller 5
Firmware 0xe200314
ES-teller van 15 min 0
CRC-fouten 1
ES-teller van 1 dag 0


Mijn systeem is windowsxp sp2, ik maar gebruik van de bekabelde livebox, dus niet wireless. Ligt het nu puur aan de livebox ? Of ergens anders aan ?


Alvast bedankt voor jullie hulp Smile
Gewijzigd door nightwing op 01 juli 2006, 11:56
high speeds will never end.........
 
Puma
ik kom nu ook niet hoger uit dan 11900. in het begin haalde ik makkelijk 13000.

dit komt door de drukte wat is ontstaan in de centrale. Meer mensen hebben het zelfde abonnement afgenomen en de DSLAM (adsl apparatuur) heeft het nu een stuk drukker dan voorheen.

je kan het op rustige tijden proberen. bijvoorbeeld om 4 of 5 uur in de ochtend.
Gewijzigd door Puma op 01 juli 2006, 13:59
 
nightwing
Ok, bedankt voor de tip, ik zal dat eens gaan proberen dan. Smile
high speeds will never end.........
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheid na de orange update', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Waarschuwing firmware update ZyXEL VMG8324-B10A! Zyxel configuratie en problemen : 51 16 jan 2019
Waarschuwing! Update niet zelf uw ZyXEL modem Zyxel configuratie en problemen : 14 18 okt 2018
Firmware update voor modem? Zyxel configuratie en problemen : 2 07 jul 2018
Te lage snelheid Snelheid : 4 02 jan 2018
Advertentie