obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier verbeteringen en verslechteringen in de voorwaarden.
 Onderwerp afdrukken
persoonlijke homepage clausule
argent
Ik lees in de voorwaarden van Online dat jej e zogenaamde persoonlijke homepage niet mag gebruiken voor commerciële doeleinden.

Is dit een nieuwe voorwaarde?
Iemand daar ervaring mee?
 
argent
dank je pinhead Smile
 
ghostcasper

Quote

argent schreef:
Ik lees in de voorwaarden van Online dat jej e zogenaamde persoonlijke homepage niet mag gebruiken voor commerciële doeleinden.

Is dit een nieuwe voorwaarde?
Iemand daar ervaring mee?


Is al heel oud dat dat niet mag, maar ogenschijnlijk schjnen er veel mensen er wel gewoon hun bedrijf aan te koppelen, zolang het goed gaat..
Je kan hooguit een waarschuwing krijgen,en de boel gelijk moet verwijderen of in het ergste geval direct afgesloten worden........
Wellicht voor tijdelijk.....Kweet de straffen niet... of hoe "mild ze zijn"....
Maar zolang ik al internet heb en zeker al bij wannadoo is het altijd een persoonlijke homepageruimte altijd in de voorwaardes vermeld, met de nadruk op geen commerciële doeleinden....
Zelfs Orange telefonie zou je ook niet voor commerciele doeleinden mogen gebruiken.......
Maar zakelijk hbben ze bar weinig aan te bieden...

D'r is eigenlijk webhosting voor zakelijke doeleinen bedoeld, dus.......
Dus om het op safe te spelen heben wij ook maar webhosting en domeinnaam genomen en daarop gekoppeld.

Dat kan dus niet met een persoonlijke homepage ruimte te kunnen, je dominnaam te koppelen las ik ergens in voorwaarden of de helpdeskpagina's...

Dus ja... take a shot, je merkt het vanzelf wel......... ik zal niet klikken Wink

Als het werkt en kan zoals pinnhead31 hierboven zegt, gewoon doen ! Neem ik binnenkort m'n webspace ook mooi bij het zakelijke......Smile

Lullige is wel, je krijgt wel 4 email adressen, maar geen 4 keer webspace........gewoon 1 maal 20. Voorzover ik kan achterhalen...
Moet je gaan klooien en met een index werken die is voor paps mams en kind 1 en 2....... belachelijk......

Nou eén van die 4 email adresen is voor mijn, 1 voor m'n ouste dochter 1 voor vrouw prive en 1 voor m'n vrouw d'r zaak genomen, en als domeinnaam genoem, dus ik mis er al 1 voor m'n 2e kind, persoon nummer 4 dus....

Dat je dan bij webhosting en domeinnaam niet eens een stel losse emails er bij krijgt voor dat geld.....En maar matige webspace ruimte.... webspace basic...... hoger hebben ze niet eens...

Kun je een email pakket nemen........... oo, ze zij zo uitgekookt bij "online".....

grtz Ghost.
Gewijzigd door ghostcasper op 05 oktober 2008, 05:56
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'persoonlijke homepage clausule', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie