obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
netwerk niet te benaderen van buitenaf
Wanabo
Slaapstand ook nog nooit van gehoord met betrekking tot de Livebox. Dat wil echter niet zeggen dat Xander ongelijk heeft. Maar kennelijk weet jij meer GhostPost1 Wink
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Reflex
Ik krijg het ook niet voor elkaar op te laten werken met deze setting:
Remote DT Ja TCP 3389 3389 192.168.1.22 mer0
(intern op 192.168.1.22:3389, wel maar extern niet)

Dus graag wil ik ook jou ping script testen... en OnsForum, als het bij joue wel werkt welke setup+forwards gebruik je dan?
 
Reflex
@GhostPost1, correct (ik heb geen interne firewall), maar heb jij een setup waarbij de LB de DHCP is of evt. een Wireless router met deze taak?

Mijn config: LB (192.168.1.1 = DHCP) => WRTG54 (192.168.1.100 manual) => PC 192.168.22.

Ik zie ook mensen die alle LB porten forwarden naar hun router en die als DHCP laten werken.
 
Wanabo
Ter aanvulling!

Dhcp kan ook via het LB config scherm!

Tab, LAN Setup & DHCP
Midden onder knop starten of stoppen, hangt van status af!
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
NITRO
Als ik de FTP wil laten doorwijzen naar mijn server...

Is dit dan het juiste commando als mijn server op 192.168.1.111 zit?
Kan ik dat via telnet doen? moet ik nog in een speciale directory staan voor dit commando?

Remote DT Ja TCP 21 21 192.168.1.111 mer0
 
Wanabo
Zet gewoon in het configuratie scherm van de LB poort 21 TCP open naar lokaal netwerkadres 192.168.1.111

Veel makkelijker als met telnet.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
NITRO
Ow.. het kan ook via de webinterface.... Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'netwerk niet te benaderen van buitenaf', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Advertentie