Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
nokia n958gb
|
|
henk1936 |
Geplaatst op 19 September 2008, 11:52
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 19 Sep 2008 |
hallo ik heb een nokia n958gb en wil daar tomtom opzetten heb een cd op marktplaats gekocht en dat werkt niet dan heb ik alles gedownload en dat is hetzelfde product maar het werkt niet alleen met een internetverbonding hoe krijg ik dan de ingebouwde gps aan de praat bij voorbaat dank voor een werkend advies groetjes henk |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 19 September 2008, 12:05
|
Activiteit Berichten: 2727 Lid sinds: 24 Feb 2008 |
* Dubbel onderwerp verwijderd |
|
|
rrozema |
Geplaatst op 19 September 2008, 14:15
|
Activiteit » Delft, 2191 meter vanaf Dt-Vhf Berichten: 2800 Lid sinds: 19 Feb 2006 |
TomTom heeft gewoon geen drivers ingebouwd voor de interne GPS van de N95. Dus zelfs al heb je de officiele TomTom software, hij zal -ook op de N95 met een interne gps ontvanger- niet werken zonder een externe gps ontvanger. Er circuleert echter een hack op het internet om TomTom ook de interne GPS van de N95 te laten herkennen. Dit wordt echter niet door TomTom ondersteund. Je zou kunnen beginnen met zoeken op n95forum.nl. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'nokia n958gb', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Nokia N73 online via bleutooth? | Livebox configuratie en problemen | : 5 | 20 Aug 2007 |
Advertentie