obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Webform storing (opgelost)
Richard
Het is me niet bekend hoe lang deze storing zich al voordoet.

Nadat de eerste storing met de privacygevoelige problemen opgelost waren giteren, blijkt er momenteel een andere storing gaande te zijn, namelijk dat het helpformulier momenteel helemaal niet te bereiken is.

Het is me niet bekend hoe lang deze storing zich al voordoet of hoe lang deze storing nog gaat duren.
Het is dus hierdoor momenteel niet mogelijk om via het helpformulier de helpdes te bereiken.
Gewijzigd door Richard op 21 juli 2006, 18:02
Greetings, Richard.
 
Funny2k
Ik heb gistermorgen en middag nog vragen gesteld via het webform.

Edit:

Nu doet het webform het ook weer. Alleen wat mij opgevallen is, is dat mijn nog niet behandelde vragen status opgelost hadden gekregen. Hmm... erg vreemd... Toch maar weer geopend de vragen..
Gewijzigd door Funny2k op 20 juli 2006, 09:38
Schmeitz Computer & Network Service
www.scns.nl
nu ook webhosting !!
 
Richard
Lijkt momenteel weer opgelost. Moet weer inloggen en krijg ook netjes antwoord op de vragen, ook per email.
Ook vragenoverzicht werkt goed en bij antwoord geven op een als opgelost aangemerkte vraag kreeg ik een nieuw antwoord.
Voorlopig sluiten we deze storing dus als zijnde opgelost.

Greetings, Richard.
 
Wanabo
Net weer mijn vragenoverzicht bijgewerkt, maar eh het leek erop alsof het weer niet werkte.

Dit kwam echter doordat ik een uitgebreid verhaal typte, wat lang duurde. Daardoor is kennelijk een time out ontstaan. Angry

Oftwel ik was al mijn typewerk kwijt! Gelukkig had ik het in Word gemaakt en was opnieuw bewerken van de vraag een makkie met copy en paste.

Nu direct op bijwerken geklikt en nu ging het wel goed.

U bent gewaarschuwd. Wink
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Webform storing (opgelost)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) Opleveringsproblemen : 5 22 jan 2020
storing Storing : 1 14 aug 2019
Storing 21-2-2018 Geen internet Storing : 6 27 feb 2018
Storing Algemeen : 1 05 nov 2016
Storing Online/Kpn Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 23 26 okt 2016
Advertentie