obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox meer apparaten aansluiten
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
draadloos in combinatie met livebox
peter15
Ik hen een livebox en ik wil een draadloze router aansluiten op de livebox om een draadloos netwerk te maken.
Ik heb begrepen dat dit niet zo eenvoudig gaat.
Zou iemand mij uit kunnen leggen welke stappen ik moet nemen om een succesvol netwerk aan te leggen?
 
highflyers
peter dit ligt helemaal aan welke draadloze router je koopt. als je nog geen router hebt zou ik een linksys router aanraden.
die kun je vervolgens heel makkelijk configureren want daar staat linksys bekent om en ook om de stabiliteid en kwaliteid van de routers. niet te vergeten de goede beveiliging mits er natuurlijk een goed wachtwoord gebruikt word. mocht je er dan nog niet uit komen dan is zelfs er een zeer goede suport van linksys heel bekwaam en vriendelijk om je er helemaal door heen te helpen.
 
rrozema
In onze FAQ: Hoe sluit ik mijn wireless router aan op de livebox?
 
JENASHARE
MIJN LAPTOP HEEFT WLAN, MAAR TOCH KRIJG IK GEEN VERBINDING MET HET INTERNET. IK HEB BOVEN 1 COMPUTER (MET DRAADLOOS INTERNET VIA DE LIVEBOX) EN DACHT DAT IK MET EEN EXTRA USB ADAPTER OOK MET MIJN LAPTOP GEWOON INTERNET KAN KRIJGEN...MAAR NEE DUS...ER WORDT GEVRAAGD DE PASSPHRASE EN DE WEPKEY IN TE TOETSEN, MAAR WAT IK OOK DOE...GEEN INTERNET OP MN LAPTOP. IK HEB ZELFS EEN ROUTER VAN LINKSYS AANGESCHAFT MAAR DIE WAS VOLGENS EEN MEDEWERKER VAN ONLINE OVERBODIG. WIE KAN ME HELPEN????? OF WIE WEET WAT HET PROBLEEM ZOU KUNNEN ZIJN??? OP MIJN COMPUTER ZIT WINDOWS VISTA EN OP MN LAPTOP HEB IK WINDOWS XP, MAAR DAT ZOU NIET MOETEN UITMAKEN OF WEL....?????? DE WIFI ADAPTER VAN DE COMPUTER BOVEN IS VAN MERK SAGEM, DE ANDERE IS VAN HET MERK LINKSYS...DAT ZOU OOK NIETS UIT MOETEN MAKEN...
 
rrozema
@JENASHARE: Het is je misschien niet opgevallen, maar je shift toets zit vast. Gewone teksten horen er namelijk niet zo uit te zien als die van jou, maar meer zoals deze, met wat afwisseling in de grote en de kleine letters Wink

Ook snap ik niet goed hoe jouw vraag bij dit onderwerp hoort. Misschien kun je een eigen topic openen voor jouw vraag?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'draadloos in combinatie met livebox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Een IP camera draadloos aansluiten op een Zyxel VMG8324-B10A Zyxel meer apparaten aansluiten : 19 01 feb 2017
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 aug 2016
ZyXel en draadloos interactieve tv Zyxel configuratie en problemen : 8 31 jan 2016
Alarm melding via Livebox Livebox meer apparaten aansluiten : 3 21 jan 2015
Geen draadloos netwerk Huawei configuratie en problemen : 4 30 dec 2014
Advertentie