Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
nieuwsgroepen (Grabit)
|
|
triple_h |
Geplaatst op 16 December 2008, 22:57
|
Activiteit Berichten: 5 Lid sinds: 16 Dec 2008 |
dag; is hier iemand nieuwsgroepen van online werkend kunnen krijgen? ik gebruik grabit om te testen... maar het is niet mijn gelukt. ik stel de server als " news.online.nl" ik krijg een melding dat het bestand niet kunt downloaden. maar dan moet het toch gewoon werken? ik heb meerdere maal andere bestand geprobeerd. kan iemand mij uitleggen hoe het precies werkt alvast bedank Gr Triple_H |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 16 December 2008, 23:35
|
Activiteit Berichten: 2727 Lid sinds: 24 Feb 2008 |
news.online.nl poort 119 gebruikersnaam@online.nl + wachtwoord (hoofdemailadres) geen SSL (secure socket layer) aantal threads (connecties) 3 deze instellingen aangehouden ? probeer eens met deze NZB http://www.binsearch.net/?q=Uitbraak-S04E15&max=100&adv_age=28#r prison break seizoen 4 afl 15 van superkooi (via FTD) klik op inverse en dan op create NZB, hij zou dan met Grabit moeten openen. **1 tip aangezien je toch met usenet aan de gang gaat, gebruik newsleecher. Grabit slokt je hele PC op lijkt het wel, word er enorm traag van. (lijkt wel een memory leak). Transmission Control Protocol over Internet Protocol
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 17 December 2008, 16:21
|
daarom gaf ik die NZB die is nu 2 dagen oud vermoed idd hetzelfde, dat het een wat ouder bestand is geweest. Transmission Control Protocol over Internet Protocol
|
|
triple_h |
Geplaatst op 17 December 2008, 18:27
|
bedank TC_IP wat ben ik stom zeg ik ben bij username verkeer ingevuld ik ben @online.nl vergeten. |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 17 December 2008, 18:40
|
Vergissen is menselijk zeggen ze
Transmission Control Protocol over Internet Protocol
|
|
triple_h |
Geplaatst op 17 December 2008, 21:17
|
ik weet niet of dat normaal is.. ik download slechts 50kb/s terwijl ik 8mbit adsl heb. |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 17 December 2008, 21:30
|
klopt Quote Maar conclusie is dus online newsserver werken wel maar te beperkt, je zult dus een abbonement moeten afnemen bij een usenet provider voor tussen de 5 en 8 euro per maand. Transmission Control Protocol over Internet Protocol
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 17 February 2009, 16:27
|
server adres: news.online.nl port: 119 Server nickname: maaktnietuit Connections: 3 Priority: 01 SSL: niet aanvinken server requires login: username: jehoofdemailadres@online.nl Password: wachtwoordvanjehoofdemailadres bij tabblad 'Manager' moet de server erbij staan nu, en aangevinkt. Download deze NZB http://www.binsearch.net/?q=sp305nlsubbed&max=100&adv_age=28#r ( aanvinken en klik op 'create NZB' Dit is een aflevering van southpark die net gepost is, dus heel recent. Online heeft retentie van maar 2 dagen ofzo, dus betekent dat je films e.d. ouder dan 2 dagen niet binnen kunt halen. Probeer het eens met deze of dit wel lukt. Kheb zelf een retentie van minimaal 110 dagen (4usenet) dus weet niet wat er gebeurd in newsleecher als een film te oud is. Maar mijn vermoeden zit dus in het feit dat de films mogelijk te oud zijn om binnen te halen en newsleecher de 'parts' overslaat omdat ze niet te vinden zijn en uit de queue haalt Gewijzigd door TCP_IP op 17 February 2009, 16:28 Transmission Control Protocol over Internet Protocol
|
|
kevinnator11 |
Geplaatst op 18 September 2010, 17:46
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 18 Sep 2010 |
hallo iedereen ik snap die uitleg niet van online nieuwsgroep en dan gebruikersnaam@online.nl en wachtwoord wat bedoelen jullie ermee wat moet je intoetsen? alvast bedankt) groetjes kevin |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 18 September 2010, 19:41
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Begin bij begin. Kijk eens op deze site: http://www.binaries4all.nl Daar staat alle uitleg over usenet en hoe je Grabit moet instellen. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'nieuwsgroepen (Grabit)', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
nieuwsgroepen opnieuw ragen | Frequently Asked Questions | : 7 | 06 Jul 2013 |
nieuwsgroepen van online.nl | Algemeen | : 2 | 26 Jan 2011 |
Internet bij downloaden via nieuwsgroepen langzaam | Snelheid | : 25 | 14 Jun 2008 |
Snelheid en Grabit | Snelheid | : 15 | 20 Oct 2007 |
GrabIt 1.7 Orange Newsserver snelheid ? | Snelheid | : 7 | 05 Sep 2007 |
Advertentie