obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
ASDL EXTRA......toch een lage downloadsnelheid...toch??
TCP_IP
Is de ingang echt kapot ?
Want voor het internet moet modem namelijk eerst geconfigureerd worden voordat dat DSL lampje pas gaat branden.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
helpat
Ten 1e allemaal gelukkig en gezond 2009..........i

k heb de configuratie wizzard gebruikt die mij werd aanbevolen door speedtouch, die op hun website stond...maar helaas geen resultaat

of weet je nog andere manier om dit te doen??


(ik kon modem trouwens weer terug brengen, heb nog contact gehad)
Gewijzigd door helpat op 01 januari 2009, 09:06
 
helpat
Als ik dat alles heb gedaan, dan ben ik in dat speedtouch scherm.....waar je in je modem kunt komen....en daar blijft hij aangeven geen dsl verbinding...dus ook geen internet.

Maar eve terugkomende op dat lampje.........dat behoort toch gewoon te branden....dat zit er niet voor niks op..toch
Gewijzigd door helpat op 01 januari 2009, 10:38
 
helpat
Bedankt voor het aanbod, maar ik woon helaas helemaal in het zuiden.

Maar effe terugkomen op het probleem......

Als je via 152.enz in je modem komt, heb je op gegeven moment het tabblad met verbinding/internetconnection staan, maar deze gaat mij ook gewoon niet aan.....ondanks dat ik de gebruikerssoftware heb geinstalleerd. Dit dudidt er toch op dat er iets mis is met modem.............of zie ik dit verkeerd???

Ik ga morgen weer contact met online opnemen, en nogmaals duidelijk maken dat spt510 niet geschikt is voor adsl 2+.......ik wil proberen te regelen dat ik gewoon een ander modem krijg. Als ze weer moeilijk gaan doen, dan geef ik meteen door dat ze mij vanaf augustus(as contract afloopt) mij niet meer als klant hebben.
 
rrozema
Welke keuzes heb je gemaakt in de speedtouch configuratie wizard? In de wizard wordt, als ik me niet vergis, nog gesproken over Wanadoo. Als je die bij provider kiest, moet je de juiste instellingen krijgen om Online adsl extra te kunnen gebruiken.

Er staat hier op het forum een artikel, gemaakt door TNW, medewerker van speedtouch, met instructies hoe je een speedtouch moet instellen: SpeedTouch modems configureren

Over het dsl lampje: er is inderdaad eens een firmware versie geweest waarin een foutje zat waardoor het dsl lampje niet ging branden terwijl er wel verbinding was. Je kunt in het configuratie scherm wel altijd zien of de verbinding tot stand is gebracht, ook in die versie. De verbinding komt trouwens niet onmiddellijk tot stand; je moet het modem even laten opstarten en pas enige tijd daarna zal het modem de verbinding met de centrale opbouwen. Samen kan dit soms wel 1 tot 2 minuten duren, wees daarom geduldig. Echter, heb jij wel het juiste type 546? Je hebt niet toevallig een "i" achter de type aanduiding staan? De 546 wordt namelijk, net als veel speedtouch modems, in 2 versies geleverd. Een voor een analoge lijn (ook wel annex A genoemd) en een voor een isdn lijn (annex B). De laatste hebben een "i" achter de type aanduiding en zijn niet geschikt voor gebruik op een analoge telefonie lijn, zoals jij die hoogstwaarschijnlijk hebt. Heb jij er zo een met een i, dan moet je proberen die terug te brengen en je geld terug vragen, je bent verkeerd voorgelicht. Je kunt hem ook opnieuw proberen te verkopen aan iemand die wel een isdn lijn heeft; er is niets mis met dat modem maar jij hebt er niets aan. Een ST 546 hoeft helemaal niet duur te zijn; ik heb voor de mijne enkele jaren geleden 15 euro betaald.
Gewijzigd door rrozema op 02 januari 2009, 12:35
 
helpat
na nog 2 keer contact te hebben gehad met de helpdesk...probleem lost gewoon niet op, was men toch eindelijk erover eens dat de 510 niet geschikt is voor ADSL2+......ik krijg nu een nieuw moden toegestuurd....ik meen 607 of 706....zoiets is het in ieder geval.
Ben benieuwd of het dan beter gaat.
 
Hassan
Weet iemand hoe kan ik mijn facturen KAN ZIEN IN WEBSITE ONLINE

ALFAST BEDANKT

Hassan
 
TCP_IP
http://www.online.nl/mijn-online/

Linksbovenin staat een link genaamd "Bekijk uw factuur"
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ASDL EXTRA......toch een lage downloadsnelheid...toch??', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Te lage snelheid Snelheid : 4 02 jan 2018
wijziging \adsl Extra 20MB/S naar ADSL internet 30MB/S Algemeen : 5 25 aug 2017
Welk modem kan ik gebruiken met Online ADSL extra/familie? Eigen modem configuratie en problemen : 125 30 nov 2016
Lage snelheid met Zyxel modem Algemeen : 16 04 nov 2016
welke keuze? online+ tv of toch blijven bij Telfort Huawei configuratie en problemen : 4 02 okt 2016
Advertentie