obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
welke keuze? online+ tv of toch blijven bij Telfort
dutch1
Dag allemaal,

Na enkele jaren Telfort toch gekeken naar Online en nu
met TV.
Volgens de mensen van Online staan alle poorten open en is er niets geblokkeerd
Gebruik nog steeds mijn vertrouwde Fritzbox 7360 en heb daarin nu ook VPN en de dect-set staan.

Ben een beetje bang om de beslissing te nemen naar Online over te stappen.
Ook omdat ik verschillende reacties kreeg van de medewerkers.
Als het alleen gaat om het veranderen van de 2 getallen dan zou het geen probleem moeten zijn

Vraag : is dat ook zo.
En hoe te doen mocht ik TV erbij nemen?

dutch / hans
 
mRcan
Ik zou zelf aanraden war je bent gekomen en tevreden bent blijf gegwoon bij de hudige provider. Want zelf zit ik bij Online al jaren tevreden sinds ik bij ze ben bijna nooit last van storing of wat. En gebeurt wat word ik wel goed behandeld. Laats heb ik nieuwe modem toegekend de oude was overleden.
IT-Person
 
Tiger

Quote

dutch1 schreef:

Dag allemaal,

Na enkele jaren Telfort toch gekeken naar Online en nu
met TV.
Volgens de mensen van Online staan alle poorten open en is er niets geblokkeerd
Gebruik nog steeds mijn vertrouwde Fritzbox 7360 en heb daarin nu ook VPN en de dect-set staan.

Ben een beetje bang om de beslissing te nemen naar Online over te stappen.
Ook omdat ik verschillende reacties kreeg van de medewerkers.
Als het alleen gaat om het veranderen van de 2 getallen dan zou het geen probleem moeten zijn

Vraag : is dat ook zo.
En hoe te doen mocht ik TV erbij nemen?

dutch / hans

Ik zelf heb geen TV van Online maar als je niet tevreden bent met je huidige provider zal je toch een keuze moeten maken anders blijf je ontevreden en dat is het niet waard.
Ben je wel tevreden moet je niet twijfelen dus weeg goed de voor en tegens van wat je wilt en uiteraard krijgt.
Ga op je gevoel af als het dan niet goed gaat heb je gewoon pech gehad en dat is nog altijd beter dan dat je op een advies ingaat en het gaat ook niet goed want dan baal je als een stekker.
Succes met je keuze.
 
dutch1
Dank voor de berichten tot heden.
ik wordt vooral heen en weer geschut door de soms moeilijk op te lossen zaken met de fritzbox als modem
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'welke keuze? online+ tv of toch blijven bij Telfort', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
Advertentie