obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » WiFi
WiFi, draadloos internetten met je LiveBox
 Onderwerp afdrukken
Bluetooth mobiel ziet livebox. En nu?
Snijworst
Met mijn mobiel heb ik een bluetooth verbinding gemaakt met mijn LB. Wat kan ik nu eigenlijk doen?
 
rrozema
Als je telefoon geen PAN bluetooth profiel ondersteunt kun je nu helemaal niets. Als je telefoon wel het PAN profiel ondersteunt, dan kun je nu op je telefoon de livebox als internet toegangspunt definieren en je via die verbinding je mail en andere dingen ophalen vanaf het internet. Je kan biijvoorbeeld ook internet-browsen. Maar zoals gezegd, het hangt allemaal van je telefoon af of het ook echt kan.

Veel telefoons ondersteunen het PAN profiel niet, dat is er uit gelaten op verzoek van de telecom providers. Die hebben namelijk veel liever dat jij je mail etc op je telefoon ophaalt via hun dure mobiele internet netwerk dan via jouw goedkopere en snellere adsl verbinding.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bluetooth mobiel ziet livebox. En nu?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 aug 2016
wifi valt weg op mobiel Eigen modem configuratie en problemen : 24 06 jan 2016
Alarm melding via Livebox Livebox meer apparaten aansluiten : 3 21 jan 2015
mobiel site Wat ontbreekt er op dit forum? : 13 29 dec 2014
Hoe ziet een ALLES in 1 typische installatie er uit ? Eigen modem configuratie en problemen : 2 18 aug 2014
Advertentie