obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Prijsaanpassing
orangeFORever
Tarief ADSL-extra icm telefonie € 5 per maand omlaag.

Als ik binnenkort mijn contract verleng, wordt het tarief verlaagd naar het prijsniveau dat nu ook aan de nieuwe klanten wordt geoffreerd. Mooie geste van Online.
Ik wacht de ontwikkelingen in Hilversum het de glaskabel af en de concurrentie die dan los barst. Het overstappen blijkt in veel gevallen een drama te zijn.
T.o.v. 10 jaar geleden is de lijnsnelheid behoorlijk opgekrikt en inclusief telefonie ben ik de helft goedkoper uit. "Spooktelefoontjes" en drie keer draaien voor ik verbinding krijg, moet ik zo af en toe op de koop toenemen.
Kortom de kwaliteit - voor wat telefonie betreft - is achter wel afgenomen.

Nog steeds een tevreden ONLINE-gebruiker
 
Tiger

Quote

orangeFORever schreef:
Tarief ADSL-extra icm telefonie € 5 per maand omlaag.

Als ik binnenkort mijn contract verleng, wordt het tarief verlaagd naar het prijsniveau dat nu ook aan de nieuwe klanten wordt geoffreerd. Mooie geste van Online.
Ik wacht de ontwikkelingen in Hilversum het de glaskabel af en de concurrentie die dan los barst. Het overstappen blijkt in veel gevallen een drama te zijn.
T.o.v. 10 jaar geleden is de lijnsnelheid behoorlijk opgekrikt en inclusief telefonie ben ik de helft goedkoper uit. "Spooktelefoontjes" en drie keer draaien voor ik verbinding krijg, moet ik zo af en toe op de koop toenemen.
Kortom de kwaliteit - voor wat telefonie betreft - is achter wel afgenomen.

Nog steeds een tevreden ONLINE-gebruiker


Het zou verstandig zijn om hier een schriftelijke bevestiging van te vragen want van de mondelinge toezeggingen kan je niet op aan.

Tiger
 
orangeFORever
Ik krijg van Online keurig een nieuw contract toegestuurd.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Prijsaanpassing', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie