obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Beveiligingspakket in rekening gebracht
furdil
Ik ben vorig jaar van abonnement gewijzigd. Daarbij stond op de website dat je een nieuw abonnement kon sluiten met gratis 1 jaar firewall, virusscanner etc. Daar stond uitdrukkelijk bij dat het na één jaar automatisch zou worden stopgezet.

Wat gebeurt er na een jaar, jawel, het wordt automatisch verlengd met een jaar. Ik de contractstukken erbij gezocht, die ze per post hadden toegestuurd, maar daar staat niets in. Als ik inlog op mijn abonnement staat er dat het zonder tegenbericht automatisch wordt verlengd.

Maar, omdat ik het al een vreemde opmerking vond, dat ze het zouden stopzetten na een jaar, had ik gelukkig de webpagina bewaard als PDF.

Nu na bijna 2 maanden en wel 10 emails ziet het ernaar uit dat het gecorrigeerd gaat worden.

Dus heb je vorig jaar een contract afgesloten en hebben ze je het beveiligingspakket ook in rekening gebracht, dan kun je dit proberen te laten corrigeren. Stuur me een bericht en ik kan je de voorwaarden toesturen, zoals ze toen op de website stonden en daarmee kun je je geld terugvorderen.

Na meer dan een jaar is de oplevering eindelijk goed.
 
Patremadre
Het gaat hier om je abonnementsgegevens, niet de algemene voorwaarden.

Indien deze (de algemene voorwaarden) gewijzigd zijn sindsdien en je het hier niet mee bent, had dit binnen 60 dagen na de wijziging kenbaar gemaakt moeten worden.

Anderen jouw abonnementsgegevens verschaffen, helpt ze niet. De gedachte achter je advies daarentegen wel.
Gewijzigd door Patremadre op 20 mei 2009, 21:28
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Beveiligingspakket in rekening gebracht', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
teveel van rekening afgeschreven Algemeen : 4 15 sep 2008
Advertentie