Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
poort blokkade????
renegade66
ik kan zonder problemen poort 80 en 32207 openen, maar poort 3306 en 1221 krijg ik met geen mogelijkheid open.
volgens mij worden deze poorten geblokt in het modem van online!!!!!!!!!!
ik heb nu 2 speedtouch 706 modems geprobeerd maar krijg ze met geen mogelijkheid open.

iemand die misschien iets weet wat ik over het hoofd zie????

ik heb alles op dezelfde manier gedaan als poort 80 en 32207. ook mijn router is goed ingesteld en ik heb geen firewall aan staan.

begin beetje moedeloos te worden.ShockAngry

TCP_IP
En als je het modem eens hard reset met het resetknopje en dan enkel poort 3306 forward?
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url

renegade66
dat werkt ook niet, nog even en ik donder het modem het raam uit, 2 modems geprobeerd maar de poorten gaan niet open

dreke1967
Zet je ze wel door naar het goede ip-adres? Ik heb namelijk poort 80 ook open staan. Ik heb in de livebox de volgende regel bij firewall.
Webserver Ja TCP 80 80 192.168.1.10

Denk ook je firewall op je PC. Blokt die het misschien?

Wat wil je met poort 80? Draai je een webserver? Ik ook. Server kun je testen door je ip-adres van je intern ipadres in te geven in je browser, b.v. 192.168.1.2

rrozema
Kijk met "netstat -a -n" even na of het programma waarnaar je forwardt, op tcp of udp 'luistert'. Mogelijk heb je wel de juiste poorten, maar niet het juiste protocol te pakken.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'poort blokkade????', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Poort niet meer open te zetten Zyxel configuratie en problemen : 2 19 Dec 2018
Poort 53 UDP geblokkeerd? Storing : 2 05 Aug 2017
poort openen Huawei meer apparaten aansluiten : 8 08 Dec 2016
Het grote Huawei poort openen topic Huawei configuratie en problemen : 370 07 Sep 2016
utorrent poort instellen op zyxel vmg8324-b10a Zyxel configuratie en problemen : 7 18 Feb 2016
Advertentie