obey-robots.txt
25 April 2019, 07:21
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 36% [73 stemmen]
36% [73 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 64% [132 stemmen]
64% [132 stemmen]

Stemmen: 205
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken

F@st3202 - 3202_2601D8 - fouten ontdekt

Supermario
Hallo allen,

Ook ik ben 'blij' met de update van de Livebox Sad
Ik wil jullie niet onthouden van enkele zaken welke niet echt lekker functioneren ?!

Fouten:

* root wachtwoord (eigen aangemaakt wachtwoord) functioneerde niet meer (wel weer na een harde reset: 1234);
* DynDNS functioneert nog niet (tenminste bij status staat: ' Update niet succesvol ' - en ja, alle settings zijn meermaals gecontroleerd,
deze zijn correct, middels mijn NAS functioneert hetzelfde DynDNS account wel naar behoren);
* Indien men middels ip-adres (HTTP & HTTPS) inlogt (van buitenaf) op de Livebox modem geen problemen, maar...
maakt men gebruik van de (Dyn)DNS-naam en logt men middels naam in (van buitenaf) dan 'hangt' de Livebox direct.
Het enige dat dan nog helpt is de stekker eruit en na enkele sec. deze weer in de 220v.
Dus iedereen die van buitenaf inlogt en gebruikt maakt van jouw hostnaam, laat je Livebox 'crashen';
* Kies je zelf een poortnummer voor remote toegang te krijgen tot de livebox, dan wordt dit niet overgenomen door het
secundaire HTTPS poortnummer (standaard 8443).
* Wake on WAN werkt niet meer.

Algemeen:

* Up-To-Date GUI handleiding is niet aanwezig, 13-09-09 gebeld met de helpdesk, niemand had er nog om gevraagd, een manual is er niet ?!
* na inloggen middels Telnet, blijkt dat 99% van alle commando's eruit zijn 'gesloopt' Angry

Is iemand op de hoogte van een oplossing voor een van bovenstaande punten, reageer en vermeldt aub. de oplossing !

Ook nadere info mbt. NAT, portforwarding & Wake on WAN is welkom.
Een handleidng/manual (of screenshots) mbt NAT, portforwarding & Wake on WAN zijn welkom.

Thnx,
Supermario

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'F@st3202 - 3202_2601D8 - fouten ontdekt', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Lage snelheid, Veel fouten!, iemand tips? Snelheid 6 05 maart 2013, 23:31
FEC fouten + geen uitgangsvermogen Speedtouch 706 configuratie en problemen 9 12 november 2010, 22:14
Fec fouten Speedtouch 706 configuratie en problemen 4 10 november 2010, 18:42
Nieuwe Firmware Livebox (F@st3202): 3202_2601EC Algemeen 7 22 april 2010, 17:10
HEC/CRC fouten behoorlijk hoog Algemeen 15 08 december 2009, 09:52
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| meeuw12308:51:12
| Wanabo09:21:33
| peterdebue10:49:24
| joycehermans19:49:54
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

19 januari 2019, 18:48
ik heb 2 probleen met mijn DM800 HD se, probleem 1 na dat alles is geconfigureerd en je dan hem van de netspannig afhaal ben ik alles weer kwijt, het lijkt net of hij zijn geheugen niet vast kan

24 oktober 2018, 12:00
weet iemand hoe je het gmail account kunt toevoegen aan webmail?

20 april 2018, 16:08
Kan je mij aub uitleggen hoe je die switch moet aansluiten?

12 maart 2018, 00:27
er is een stelling: werknemers moeten meer invloed krijgen op de gang van zaken in bedrijven. wat zou een goede tegenargument zijn?

14 februari 2018, 16:42
Iemand enig idee hoe ik mijm wifi snelheod kan verhogen. Ik heb 100 mb/s van online en een zyxel routwr. Alle stappen zijm doorlopen bij de klanten service. Bekabeld haal ik o0 mb en wifi 30