obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
WEP sleutel encryptie
happyholland
ik heb hier thuis de Livebox staan, en ik zou graag mijn pc draadloos hier mee verbinden via deze netwerkadapter http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/dc...CU7740N/00
nou heeft deze een nog al ingewikkelde manier van verbinding maken. hij wil namelijk de encryptie van de sleutel weten maar deze is nergens te vinden. op de website van philips staat dat ik in de handleiding van mn router moet kijken maar het enige wat meegeleverd is met de livebox is een cdtje wat niet werkt met windows vista. hebben jullie enig idee wat de encryptie is van de websleutel en hoe ik verbinding kan maken? handleiding: http://www.p4c.philips.com/files/c/cc...fu_eng.pdf en dan onder tab4 staat van alles over hoe verbinding te maken, wat voor mij eerlijk gezegd abracadabra is.

alvast hartelijk dank voor jullie hulp!

greetz Happyholland
Gewijzigd door happyholland op 14 november 2009, 18:35
 
TCP_IP
128-bit WEP encryptie .
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
happyholland
ok bedankt! dan ga ik nu philips weer even lastigvallen Wink

greetz Happyholland
 
TCP_IP
Geen probleem Wink

Succes ermee, als je hulp nodig hebt kun je hier terecht!

1 tip, voordat je verbinding maakt met je livebox, druk dan even op het REG (registratie)knopje onderop de livebox.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
happyholland
bedankt voor de tip, had ik inderdaad niet aan gedacht en alles werkt nu prima!
 
TCP_IP
Aah goed om te horen!
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'WEP sleutel encryptie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
encryptie Livebox en telefoon netwerk : 4 15 feb 2008
Advertentie