obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Speedtouch 706 Poort
luukke
Hallo,

Ik heb een aantal dagen geleden het spel Pro Evolution Soccer 2010 gekocht, geinstalleerd en online gespeeld. Sinds vandaag hebben wij nieuwe modem en wel de Speedtouch 706. Alles geinstalleerd en wel klaar, internet, telefonie alles doet het. Nou heb ik vandaag geprobeerd het spel te spelen. Tot mijn grote verbazing kreeg ik steeds de volgende melding:

Kan niet versturen via UDP-poort 5730
Je moet mogelijk direct verbinden met internet of je netwerpapparaat of routerinstellingen etc. aanpassen.
Stel DMZ, poortmapping, NAT-tabel en andere routerinstellingen voor het PC systeem in. De gehanteerde
begrippen kunnen afwijken.

Eerder kreeg ik steeds de melding dat UDP-poort 5739 niet geopend kon worden. Deze had ik in de instelling gewijzigd van het spel dat het naar 5730 moest gaan en kreeg echter steeds de melding van de 5730.

Ik heb veel dingen geprobeerd om het probleem op te lossen maar niks lukte. Ik baal hier natuurlijk stevig van want speel het spel graag online.

Is er iemand die mij hiermee kan helpen. Zou het heel fijn vinden.

Groeten Luuk
 
I R Baboon
Welk instellingen heb je gepleegd op de router?

Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
luukke
Ik had iets gevonden op internet om de instellingen te wijzigen om de poort te openen alleen het werkte dus nog niet. Ik ben nou op school, als ik thuis ben zal ik een screenshot maken voor de dingen die ik heb gemaakt.
Heb het ook inmiddels aan wat klasgenoten gevraagd en die zeiden hoe ik het ongeveer moest doen. Maar ik zal zowiezo even screenshot maken en hier op het forum plaatsen.
 
luukke
Hallo I R Baboon,

Ik heb het al gevonden. Heb de poorten toegevoegd bij de router hoe het dus wel moest. Nou werkt het spel dus wel online. Bedankt dat je me wilde helpen, misschien tot een volgende keer Wink.

Groeten Luuk
 
I R Baboon
No problem...Wink
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Speedtouch 706 Poort', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Poort niet meer open te zetten Zyxel configuratie en problemen : 2 19 dec 2018
Poort 53 UDP geblokkeerd? Storing : 2 05 aug 2017
poort openen Huawei meer apparaten aansluiten : 8 08 dec 2016
Het grote Huawei poort openen topic Huawei configuratie en problemen : 370 07 sep 2016
utorrent poort instellen op zyxel vmg8324-b10a Zyxel configuratie en problemen : 7 18 feb 2016
Advertentie