obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Nummerportering
RobinStn
Ik ben van Tele2 naar Online over met nummerbehoud. Twee brieven van Online gaven aan dat op 1 maart internet overging naar Online voor 18:00 uur én op 1 maart mijn telefoonnummer. Gisteren is internet pas s'avonds om 22:00 uur overgegaan. Op zich geen probleem want internet en telefonie bleven nog werken tot 22:00 uur op Tele2. Echter na 22:00 uur werkt internet goed maar heb ik een tijdelijke telefoonnummer. Als ik mijn oude telefoonnummer belde kreeg ik een soort afsluittoon te horen.

Vanochtend gebeld naar Online. Daar wordt gezegd dat de portering goed is verlopen maar men kan niet zeggen wanneer het oude nummer overgaat. Een uur later hoor ik een bandje op mijn oude nummer met de mededeling "Dit nummer is niet meer in gebruik, raadpleeg inlichtingen". Dus maar eens teruggebeld. Nu werd gezegd dat alles goed gaat en dat ik binnenkort een brief ontvang over de porteringsdatum... maar die brief heb ik al gehad op 28 januari?? "Heeft u verder nog vragen" werd er snel gezegd om het gesprek maar af te kappen. Niet echt heel netjes. Weet iemand hoe dit normaliter gaat met portering en of het bandje "Dit nummer is niet meer in gebruik" normaal is?
 
RobinStn
Ik had inderdaad contact opgenomen met Online omdat in de brief 1 maart stond maar men wilde tot 2 maal toe geen call aanmaken. Desondanks goed nieuws; opeens een uur geleden is de portering blijkbaar voltooid en doet mijn nummer het. Zelfs zonder reboot van het modem. Dus ik moet zeggen dat de overgang vlot is verlopen al is de communicatie met de helpdesk me wat tegengevallen, maar goed dat zie je wel vaker bij providers.
 
rrozema
De nummer portering is volgens mij iets wat Online niet zelf kan doen. Ze doen een aanvraag en kunnen dan ook alleen maar afwachten totdat het gebeurd is. Dat zou in ieder geval wel verklaren waarom ze zo weinig kunnen zeggen over wanneer de portering gedaan zal worden.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nummerportering', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie