obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Poort openen ST706WL
BramE
Hallo,

Ik wil een poort openzetten voor uTorrent.
Ik heb de handleiding van portforward.com gevolgd (die van ST716) en toch lukt het niet helemaal.
http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/Thomson-Alcatel/SpeedTouch716WL/Utorrent.htm
Op het einde moet er een Device worden gekozen om de poort naar toe te sturen. Hier moet ik 'User defined' selecteren en dan komt er een lege box. Ik vroeg mij af wat ik hier in moet vullen?

Mvg,
Bram
 
I R Baboon
Bij "User defined" moet je altijd het IP adres invullen van de pc waar je uTorrent op draait.
Maar normaal kan je de pc rechtstreeks uitkiezen uit de "device" lijst. Beide zijn mogelijk.
Gewijzigd door I R Baboon op 08 juni 2010, 19:24
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
BramE
Ten eerste bedankt voor de snelle reactie,

Als ik mijn IP-adres invoer blijft de poort nog steeds gesloten,
Als ik mijn gateway adres invoer, wordt dit adres vertaalt naar 'speedtouch'.

Ik kan mij herrineren dat ik ooit een poort heb geopend met een telnet sessie,
helaas kan ik de handleiding die ik hiervoor gebruikt heb niet meer terugvinden.

Misschien dat jullie nog wat weten?

Mvg
 
BramE
Nevermind,

Probleem opgelost. Bedankt!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Poort openen ST706WL', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Poort niet meer open te zetten Zyxel configuratie en problemen : 2 19 dec 2018
Poort 53 UDP geblokkeerd? Storing : 2 05 aug 2017
poort openen Huawei meer apparaten aansluiten : 8 08 dec 2016
Het grote Huawei poort openen topic Huawei configuratie en problemen : 370 07 sep 2016
probleem met openen Huawei configuratiescherm Huawei configuratie en problemen : 10 29 feb 2016
Advertentie