obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox firmware
Post hier al je vragen over de Livebox firmware.
 Onderwerp afdrukken
Nieuwe Firmware in de Livebox
Wanabo
Naam F@st3202
Software versie 3202WNLB_221018
Referentie 3202WNLB_221018

Voor het eerst opgemerkt 08-02-06

Weet iemand welke verbeteringen hier in zitten?

De update van de firmware heeft een aantal keren de livebox vast doen lopen. Nu lijkt het stabiel
 
ghostcasper
pssst wanabobo Wink

de verbeteringen staan toch hierin ? Wink
http://www.wanadoo.nl/mijnabonnement/telefonie/firmwareupdate.html

Ik had wel probs om de firmware op de normale manier door het stroom er af te halen , lukte dus niet.....

Toen ik in het configuratiescherm pas "opnieuw opstarten"drukte, ging het spul updaten........
weird.


Ook moet men opletten dat je livebox ikoontje op je bureaublad en eventuele snelkoppelingen gelinkt zijn naar 192.168.5.1, en moeten even veranderdt worden in 192.168.1.1

Anders kun je niet op die manier in je config scherm komen.

Het (in windows 98) verversen van je adapter in winipcfg.exe is ook een goed idee.........
Voor Xp weet ik effe zo snel niet behalve dat het dan ipconfig heet in "uitvoeren" .........

grtz, casper.
Gewijzigd door ghostcasper op 11 februari 2006, 08:23
 
Wanabo

Quote

ghostcasper schreef:
pssst wanabobo Wink

de verbeteringen staan toch hierin ? Wink
http://www.wanadoo.nl/mijnabonnement/telefonie/firmwareupdate.html

grtz, casper.


Klopt helemaal Casper! Alleen was kwam dit pas later per email van Wanadoo binnen. Ik heb er in een andere sectie een kopie van geplaatst.

Bedankt ook voor je tips Smile En ter aanvulling de volgende tip.
Nog steeds livebox problemen? Trek de stekker onder uit de livebox. nu de reset knop indrukken en vast blijven
houden !!belangrijk!! nu de stekker er weer in (resetknop vast blijven houden!!)
en wachten totdat buitenste en middelste led branden, dan reset knop
loslaten en laat de livebox rustig opstarten.
 
ghostcasper

Quote

wanabo schreef:

Quote

ghostcasper schreef:
pssst wanabobo Wink

de verbeteringen staan toch hierin ? Wink
http://www.wanadoo.nl/mijnabonnement/telefonie/firmwareupdate.html

grtz, casper.


Klopt helemaal Casper! Alleen was kwam dit pas later per email van Wanadoo binnen. Ik heb er in een andere sectie een kopie van geplaatst.


Ok , snappem ! Smile

Bedankt ook voor je tips Smile En ter aanvulling de volgende tip.
Nog steeds livebox problemen? Trek de stekker onder uit de livebox. nu de reset knop indrukken en vast blijven
houden !!belangrijk!! nu de stekker er weer in (resetknop vast blijven houden!!)
en wachten totdat buitenste en middelste led branden, dan reset knop
loslaten en laat de livebox rustig opstarten.


Mocht in mijn geval helaas ook niet helpen, bij een kennis ging het trouwens wel goed, met de stekker eruit.....
Maar het functioneert, da's het belangrijkst..

Weet jij trouwens ook of die bluetooth het weer zou kunnen doen nu ?
Zelf nog niet geprobeerd...

grtz, Casper.
 
Wanabo
Hoi Casper,

Ik heb al geprobeerd m'n mobiele telefoon met bluetooth te connecten. De telefoon ziet het apparaat wel maar kan er geen verbinding mee maken. Ga nu testen of de pc via bluetooth verbinding kan maken, dit werkte wel in juni 2005. Maar deze functionaliteit is later verdwenen na firmware updates.
 
Wanabo
Net nog geprobeerd met de bluetooth van de pc een verbinding te maken met de lifebox, maar helaas. Het loopt vast op het niet herkennen van de pincode / passkey. Terwijl deze wel correct is.
 
Wanabo
Heb nog even verder gezocht, maar bluetooth werkt wel. Is echter wel latstig te implementeren.

- zet configuratie scherm op bluetooth veiligheid. (eerst aanmelden)
- stel een pin code in.
- druk op reg knop op livebox. (binnen 5 minuten een app. proberen toe te voegen.)
- probeer verbinding te maken met je bluetooth apparaat.
- geef ingestelde pincode op.
- ga nogmaals naar bluetooth veiligheid, het mac adres van je toegevoegde apparaat staat er nu bij.:p
Gewijzigd door Wanabo op 14 februari 2006, 01:19
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe Firmware in de Livebox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 okt 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Waarschuwing firmware update ZyXEL VMG8324-B10A! Zyxel configuratie en problemen : 52 19 jan 2019
Firmware update voor modem? Zyxel configuratie en problemen : 2 07 jul 2018
Firmware update tool Online.nl Zyxel configuratie en problemen : 1 14 okt 2016
Advertentie