obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Real VNC
redyak
Heeft iemand dit aan de praat via de livebox.
Vroeg kon ik via Casema (=modem, geen router) prima werken maar nu met LB (zowel in bridgestand) geen beginnen aan.
 
Wanabo
Je zult in de LB nog poorten open moeten zetten. ik dacht poort 5900 of zoiets.

FF gegoogled;
Maker: RealVNC
Website: http://www.realvnc.com
Info: RealVNC is een programma waarmee jij je eigen pc realtime kan overnemen. Het is echter wel nodig om poort 5900 in je router (als je die hebt) vrij te schakelen (je mag ook andere poorten gebruiken). Het is tevens met een webserver standaart op poort 5800 mee gelevert.

Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
redyak
Ben 2 dagen bezig geweest, die LB is drama. Ik heb scripts van Tweakers gebruikt alle poorten opengezet welke ik gebruik (Ja ik weet zelfs hoe Telnet werkt) Maar er is maar 1 oplossing. Bridgen die LB en dan werkt het weer als vanouds. En met dat script ben je in 10 minuten online. Dus na een firmware update zal ik even de boel resetten, scripten en alles is weer naar het oude.
Bijkomende voordeel, zolang hij bridged haalt hij geen firmware binnen en is resetten ook niet nodig, mooi als je hoog ingetrained bent.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Real VNC', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie