Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
forwarden
|
|
jeroen100 |
Geplaatst op 21 September 2010, 20:20
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 21 Sep 2010 |
Hallo, ik heb een speedtouch 780 met een netgear router. Ik probeer al een tijdje FTP poort 21 te forwarden naar een pc in het netwerk. Ik heb in de speedtouch poort 21 geforwarded naar de router en in de router poort 21 weer naar het ip adres van de pc. Ik heb het wel vaker gedaan op deze manier maar om een of andere reden werkt het nu niet. In de speedtouch heb ik bij het delen van spellen poort 21 doorgestuurd naar de router. In de netgear router heb ik "portforwarding" gekozen en poort 21 doorgestuurd naar het ip van de pc. Als ik in de speedtouch de forwarding weg haal krijg ik bij de poortcheck dat hij geblocked is door een firewall. Dat klopt dus. Als ik in de spoeedtouch de forwarding weer actief maak dan krijg ik bij de chek de melding dat de poort gesloten is. Ik denk dat de speedtouch hem wel door zet maar dat er bij de router iets mis gaat. iemand een idee? thanks |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 21 September 2010, 21:21
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Werk je met dubbel NAT? Dus via de WAN poort van de Netgear? En hoe test je of de poorten open zijn? Kan je via je eigen netwerk wel je FTP server bereiken op poort 21? |
|
|
jeroen100 |
Geplaatst op 21 September 2010, 21:57
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 21 Sep 2010 |
Hallo, dank je voor je reactie. Ik test met een online programmatje poortcheck. ik check dus gewoon de poorten op het publieke ip adres. Op het eigen netwerk is de pc gewoon te bereiken via poort 21. |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 21 September 2010, 22:04
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Werk je met dubbel NAT? Dus via de WAN poort van de Netgear? En over welke Netgear hebben we het? |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'forwarden', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Port forwarden openbaar | Algemeen | : 4 | 20 Sep 2013 |
Poort forwarden Huawei HG655d | Huawei configuratie en problemen | : 30 | 25 Jul 2013 |
Port Forwarden | Thomson configuratie en problemen | : 3 | 22 Jan 2013 |
Huawei hg655d port forwarden (naar de NAS lukt niet) | Algemeen | : 3 | 11 Feb 2012 |
huawei hg655d port forwarden lukt niet | Algemeen | : 8 | 05 Feb 2012 |
Advertentie