Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
Ik heb enige tijd geleden een Thomson TG712 gekregen ter vervanging van mijn oude Livebox.
Een van mijn hobbys is online console gamen op zowel de Xbox 360 als de PS3.
Nu heb ik enkele weken geleden voor het eerst via de Thomson geprobeerd online te gamen en vanaf dat moment heb ik alke keer hetzelfde probleem ondervonden.
Als ik Fifa11 probeer te spelen op mijn PS3 valt in 75% van de wedstrijden de verbinding weg. Het is voor mij onmogelijk de game normaal te spelen.
Online vandaag (weer) gebeld.
Online geeft al direct aan dat zij bekend zijn met het probleem (en dat dit zich al langer voordoet), maar dat zij er bewust voor kiezen er niets aan te doen en pertinent weigeren ondersteuning te geven voor dit onderwerp. Ze benadrukken ook dat er in de algemene voorwaarden staat dat zij dit niet verplicht zijn.
Absoluut ridicuul als je je bedenkt hoeveel mensen internet gebruiken voor online (console) gaming. Nog veel gekker is het dat je bij Online dus niet terecht kan met vragen die direct verband hebben met het product dat jij afneemt en waar je ze voor betaalt, namelijk de (huur)modem.
Toen ik het bovenstaande meldde aan de helpdesk-medewerker raadde deze mij zonder enige gêne aan zelf een andere modem en router te kopen. Echter zou ik dan niet meer gebruik kunnen maken van het telefonie abonnement dat ik ook afneem bij Online. Dit zou inhouden dat ik minstens 100 euro mag uitgeven en vervolgens maandelijks mag blijven betalen voor een service die ik niet ontvang.
Ik vind deze instelling echt waardeloos en respectloos tegenover de klant
Mocht er hier toevallig iemand zijn die me er meer over kan vertellen, dan zou ik dat erg waarderen. Dit is de poll uitslag van de EA test:
Was er even een dagje tussenuit, maar om op je vraag terug te komen. UnPnP staat aan en ik heb ook alle poorten handmatig geforward. Ik zal zo de testgegevens neerzetten.
ik heb 2 probleen met mijn DM800 HD se,
probleem 1
na dat alles is geconfigureerd en je dan hem van de netspannig afhaal
ben ik alles weer kwijt, het lijkt net of hij zijn geheugen niet vast kan
Iemand enig idee hoe ik mijm wifi snelheod kan verhogen. Ik heb 100 mb/s van online en een zyxel routwr. Alle stappen zijm doorlopen bij de klanten service. Bekabeld haal ik o0 mb en wifi 30