obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Thomson TG712 firewall probleem, nog steeds geen oplossing...
rpoppe
Sorry voor de late reactie, vanwege de feestdagen.

maar heb mijn router ook al een fabrieksreset gegeven, dat werkte helaas ook niet.
het is heel vaag wat hier nu aan de hand is, ik heb de firewall van de router openstaan.
en in windows staat de firewall ook goed, en nog kom ik niet in een game.
heb ook de laastste updates etc. geinstalleerd.

"zucht" denk dat ik maar een andere livebox aan moet vragen?
 
rpoppe
of zou het aan mijn moederbord liggen, die heb ik een tijdje geleden ook vervangen... maar alle drivers etc. zijn wel juist geinstalleerd en up to date.
 
I R Baboon
PFPortchecker geeft aan dat de poort open is. Dan moet hij ook open staan.
Weet je zeker dat alles goed ingesteld staat in het spel zelf?
De-installeer het spel eens en reboot de pc. Installeer dan het spel weer.
Kijk wel uit dat je geen speelstand/hi-score of zo wist van je pc. Een backup maken is zeker raadzaam.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
rpoppe
Ja ik heb het spel ook al een keer gede-installeerd.
heb zelfs windows al opnieuw geinstalleerd, en vervangen door een andere versie, maar dat hielp ook al niks. duss ik weetniet wat ik nu moet doen.....
 
I R Baboon
Het enige wat ik nog kan bedenken is om de vervangingsstrategie toe te passen.

Dat wil zeggen dat je eerst op een andere pc het spel installeert en kijkt of het daar wel mee lukt.
Als dat niet werkt zou ik een ander modem/router eens uitproberen.
Misschien dat je even een modem of pc kan lenen of zo.

Het is puur om dingen uit te testen.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Thomson TG712 firewall probleem, nog steeds geen oplossing...', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) Opleveringsproblemen : 5 22 jan 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Internet valt steeds weg Storing : 4 18 nov 2019
Advertentie