obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
DynDns
vincenttor
Ik hoop dat de vraag in het juiste forum staat,

Wat ik wilde vragen aangezien ik niet echt duidelijk een antwoord kon vinden waar ik naar zocht is als volgt:

Ik heb een DynDns account aangemaakt en deze gegevens in de router/moden gezet.
zodra ik dan toepassen klik gebeurd er niks.
daarna drukte ik offline aan en toepassen en kreeg ik een melding.

Ik vink Offline weer uit en druk toepassen en er kwam te staan:

Gestaakt - Betaald account noodzakelijk

nu las ik hier en daar dat dyndns gewoon gratis is/was

De software matige update tool van ze werkt wel en krijg daar geen melding van.

Iemand enig idee of dit veranderd is , of dat er een andere oplossing is ?
heb op de dyndns site er niks over gelezen dat het via router updaten geld kost, ze raden wel de updates via router af aangzien je hier volgens hun niet echt van op aan kun.

(heb een liveboc-fc89)

alvast bedankt

grt

vincent
 
TCP_IP
http://www.dyndns.com/services/dns/dyndns/

Heb je een subdomein aangemaakt in één van de 18 domeinen die DynDNS beschikbaar stelt?
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
vincenttor
Hey,

Ja dat heb ik gedaan.
ook op dyndns forum om info gevraagd en daar vertelde ze me dat het gewoon gratis is maar dat het waarschijnlijk aan de modem ligt.
dat is erg jammer, zie het al gebeuren dat ik straks een abbo neem het het toch uiteindelijk niet werkt.
 
TCP_IP

Quote


Ik heb een DynDns account aangemaakt en deze gegevens in de router/moden gezet.
zodra ik dan toepassen klik gebeurd er niks.


Wat bedoel je hier trouwens mee?
Word het niet opgeslagen?
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
vincenttor
zou ik ook niet precies weten wat ze ermee bedoelen.
las ook in een stukje op de website dat de hardware matige updaters de modems etc je er niet echt van op aan kunt.

ze raden ook aan de software matige updater tool te gebruiken maar ja ik wil niet een computer dag en nacht aan hebben staan.
Reden is dat ik een radio op afstand wil gebruiken als ik in frankrijk of weet ik waar dan ook ben op vakantie
en tot een half jaar geleden begon bijna elke maand het ip te veranderen van ons internet op de 1 of andere manier dus zoek ik een oplossing zoals deze.
 
rrozema

Quote

Syno schreef:Automatisch samengevoegd met vorige post op: maart 09 2012 17:29:53:
Zag ook dat in de security log: Uitgaand verkeer - Geblokkeerd - NAT out failed - First packet in connection is not a SYN packet: TCP staat, tot in de oneindigheid. Plus-minus 25 keer per uur geeft de modem deze foutmelding.


Zou het kunnen zijn dat de periode tussen de ddns berichten te lang is? Deze melding lijkt mij namelijk op een verlopen NAT te duiden. M.a.w. er is dan wel een SYN packet geweest om de TCP verbinding op te starten, alleen is de router die inmiddels 'vergeten' en heeft die verbinding al weer uit de NAT tabellen verwijderd. Hij denkt dus nu dat er een 'nieuwe' verbinding binnen komt die niet met een SYN packet begint.

Er zijn in principe 2 manieren om zo'n situatie op te lossen, ik weet alleen niet of ze mogelijk zijn:
1 - maak de NAT periode langer zodat de router de verbinding niet zo snel vergeet, of
2 - herhaal de ddns berichten met kortere intervallen. Deze optie zie ik nog de meeste kans hebben.

Zoals gezegd, ik weet of een van beide mogelijkheden uitvoerbaar is op jullie hardware, maar als het zo is, dan zou dit het probleem kunnen oplossen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'DynDns', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
niet meer naar dyndns met nieuwe Huawei HG655 Helpdesk : 5 19 dec 2011
Advertentie