obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Over van Xs4all
Eric-Jan H te A
Copy van mijn laatste bijdrage op xs4all.gebruikers.eu

Quote

CMolenaar schreef:
~~
Kpn monteur gaf zelf ook aan dat vanuit kpn ze voor bijvoorbeeld mijn locatie dit niet eens aanbieden ivm capaciteit. Xs4all had dit beter moeten borgen.


Xs4all == KPN == Xs4all.

Het heeft 1 jaar geduurd maar nu beginnen ze op gelijk niveau te komen. Helaas niet de goede kant uit.

Gisteren was Ad Scheepbouwer bij P&W. Had een leuke opmerking over Xs4all. Dat ze het toch zoveel enthousiaster deden dan de KPNers. Maar dat de KPN het nu zo zou gaan inrichten als bij Xs4all. Krijg de indruk dat het precies andersom gaat.

Money first. En dan pas vrouwen en kinderen

Vanochtend overgezet naar "Snel internet" van Online.nl. Precies op de datum die ze hadden beloofd. Even snel het modem van Online er tussengeprutst en mijn ip-instelingen terug getweaked vanaf die afwijkende ip-range van de Fritzbox (192.168.178.xxx) naar de meer standaard range van de Thomson (192.168.1.xxx). Snelheid is beduidend minder dan bij Xs4all (Volgens Speedtest up 10Mbps / down 0,6 Mbps en erg wisselend). Maar Xs4all was dan ook al over op VDSL.

Ga denk ik wel weer de Fritzbox er tussenzetten. Althans ik denk dat dat kan. Ik gebruik toch geen telefoon van Online. De Thomson van Online.nl is helemaal dichtgespijkerd. Las op het internet dat wat studenten de Thomson al met een soldeerbout te lijf zijn gegaan om hem te hacken.

Ok. Was mijn laatste bijdrage hier. Ga nu over naar "http://online.gebruikers.eu/". Ik blijf het toch eeuwig zonde vinden. Hoop in de toekomst weer een reden te vinden om naar Xs4all terug te willen gaan.
Gewijzigd door I R Baboon op 07 april 2011, 17:54
 
jpt
met alleen internet kan je gewoon je fritzbox er tussenzetten!





grts
 
I R Baboon
Ten eerst: Welkom bij Online!

Ten tweede: ik heb je erg grote tekst weer normaal gezet. Ziet toch beter uit zo..

Ten derde heeft jpt gelijk. Gewoon de Thomson vervangen door de Fritzbox.
De Fritzbox is superieur aan de Thomson.
De instellingen van het ADSL netwerk vind je in de FAQ.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Eric-Jan H te A
Bedankt voor het welkom. Ja, de tekst was per ongeluk wat groot uitgevallen. Maar er is volgens mij geen mogelijkheid om je tekst achteraf te redigeren. Of zit ik er nou echt naast. Andere fora bieden die mogelijkheid wel. Er is bij mij in Firefox 4 een verschil tussen de grote van de tekst in het editvenster en zoals die uiteindelijk gepubliceerd wordt. Ik vindt die grote in het editscherm wel erg klein.

Was er zelf al van overtuigd dat de FB er wel voor in de plaats kon. Had alleen geen tijd om dat direct te doen. Bedankt voor de tip tbv de instellingen.

De snelheid valt achteraf in praktijk erg mee. Groot verschil met bv uTorrent in de oude situatie met Xs4all is er niet.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Over van Xs4all', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Brein verliest rechtszaak tegen Ziggo (en XS4ALL) Algemeen : 1 19 jul 2010
Actie: Roep je provider op om XS4All te steunen in de strijd tegen het downloadverbod! Algemeen : 1 17 mrt 2010
Advertentie