Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
NAT
foxmulder
hey guys,

ik heb adsl2+, geen fiber, maar wel een HG655d modem. daarom plaats ik mijn topic ff hier.
ik heb een nas met ip 192.168.1.253, getracht poort 21 open te zetten (zie bijlage).

ik kan echter op mijn wan ip de ftp-server niet benaderen van buitenaf. firewall aan/uit maakt geen verschil.

thoughts?

thanks in advance
foxmulder voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

I R Baboon
Je FTP server is gewoon bereikbaar over het internet. Ik kan je FTP server zien.
Alleen kan je die zelf niet bereiken via je WAN ip adres. Alleen het interne ip adres werkt bij jou.
Alleen als het modem NAT loopback beheerst, kan je dat ook via het WAN ip adres bereiken.
En die functie ondersteunt de Huawei dus niet.

Je moet dus testen op een andere verbinding of via een internet proxy.
Gewijzigd door I R Baboon op 20 May 2011, 22:37
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]

foxmulder
je hebt gelijk idd, was ik niet van op de hoogte de NAT loopback Smile
thanks man

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'NAT', te verwijzen!
BBcode:
HTML: