obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Synology DS211J NAS connecten naar buiten
casspook
Nico, dank voor de tip, ik ga dit zo proberen.

Baboon, indien ik binnen mijn netwerk naar het interne ip adres ga (zonder poortnummer in te toetsen) dan krijg ik ook een time-out. Daarnaast ontdekte ik dat Photo Station het helemaal niet doet; ook indien ik deze opstart vanuit de webapplicatie van de NAS binnen mijn netwerk. Ik heb nu ook een bericht geplaatst op het synology forum. Ik heb nu echt geen idee waar ik moet beginnen.

ben benieuwd wat jullie demken.
 
I R Baboon
Heb je de firewalls overal correct ingesteld?

Als eerste moet je alles correct werken via het interne ip adres.
Pas dan kan eventueel ook een port forward correct werken.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Synology DS211J NAS connecten naar buiten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
wijziging \adsl Extra 20MB/S naar ADSL internet 30MB/S Algemeen : 5 25 aug 2017
Internetten binnen en buiten de EU Algemeen : 3 18 jun 2017
Overgang van Huawei HG655d naar ZyXEL VMG8324-B10A, combi vaste en VOIP telefonie Zyxel meer apparaten aansluiten : 4 07 dec 2016
Configuratie Fritz!Box 7340 na migratie naar KPN netwerk Storing : 16 05 dec 2016
Advertentie